Minulla on telia vdsl 50/10


Miksi tuo minun vdsl 50/10 on tippunut tuo 10  vain 1Mps:ään? Ennen se oli sen 10


 


 


EDIT 19.7.2017 VilleVent: kuva poistettu näkyvän IP-osoitteen takia


6 kommenttia

Kunniamerkki +10

Ei satu nyt juuri kristallipalloa tässä olemaan, niin en pysty vastaamaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@masaka8 kirjoitti:

Miksi tuo minun vdsl 50/10 on tippunut tuo 10  vain 1Mps:ään? Ennen se oli sen 10


todennäköisin syy:

jotain on vialla ja varmaan vikailmoitusta joudut tekemään mutta ennen kuin siihen ryhdyt niin yritä minimoida kaikki ylimääräiset laitteet ja selvitä käyttääkö jokin ohjelma upload kanavaa. sitten testaat uudelleen. upload on surkea ja eikä tuo download nopeuskaan hyvältä näytä.

 

mahdollinen syy:

sinulla on jokin haittaohjelma tai jokin muu tuntematon tekijä joka vie upload kaistaa. katso modeemin hallinnasta tietoja jos jotain selviäisi.

 

pikkuinen lisäkommentti tuosta ip-numerosta että ei kannata jaeskella julkisesta vaikka voimakkaita asioita ei pysty päättelemään julkisesta ip-numerosta. eli siis pikselöi tai tyhjää se.

Ongelma ratkaistu. Telia lähettää takuuseen uuden palvelureitittimen, vanhassa on uppikaista rikki.

Hienoa että asiaan saatu ratkaisu! Jos ongelma jostakin syystä jatkuu uudella laiteella niin laitatko siitä meille häiriöilmoitusta, vika voi olla myös softapuolella. 

 


@JuhoOlliLo kirjoitti:

Hienoa että asiaan saatu ratkaisu! Jos ongelma jostakin syystä jatkuu uudella laiteella niin laitatko siitä meille häiriöilmoitusta, vika voi olla myös softapuolella. 


Kyllä laitan!

Uusi palvelureitin tullut ja asennettu. Nyt pelaa netti hyvin.

Vastaa