Missä viipyy hybridilaajakaista?

  • 11 November 2018
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin hybridilaajakaistan lokakuun alkupäivinä. Sain 12.10. päivätyssä kirjeessä kiitokset tilauksesta ja siihen liittyvän sim-kortin, joka on tarkoitus asentaa postissa myöhemmin saapuvaan modeemiin sekä ohjeistusta siitä, miten toimia yhtetyden käyttöönotossa. Tästä on nyt kulunut kuukauden verran, mutta modeemia ei ole kuulunut. Missä lienee vika? Onko muilla vastaavia ongelmia?


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Kannattaa olla yhteyksissä Telian asiakaspalveluun jutun ratkaisemiseksi. Jokin tuossa toimituksessa on selvästi mennyt mönkään, mutta ongelma varmasti selviää, kunhan olet yhteyksissä aspaan päin.

Eipä ole vieläkään selvinnyt eikä modemia kuulunut. Olen ollut useita kertoja yhteydessä netin kautta ja asia on luvattu hoitaa, mutta mitään ei ole tapahtunut.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Täällä Yhteisön puolella emme pääse käsiksi asiakastietoihin, jotta voisin tilannetta tutkia tarkemmin. Onko tilausta tehty kenties jossain vaiheessa uudestaan ja selvisikö syy sille, miksei tuo lokakuussa tehty tilaus edennyt?

No nyt vihdoin alkoi tapahtua, useiden yhteydenottojen jälkeen minuun oltiin puhelimitse yhteydessä ja luvattiin hoitaa asia kuntoon nopeasti. Hybridiboxi tuli postissa eilen ja sain sen toimimaan.

No nyt vihdoin sain boxin ja kytkentäkin on tehty laajakaistapuolella. Alkoi heti toimimaan ja näyttää toimivan moitteettomasti. Kauan kesti mutta lopputulos vaikuttaa OKlta.

 

Mahtavaa! Kuulen mielelläni vielä kokemuksiasi lisää kunhan olet hetken aikaan kokeillut :smileyhappy:

Vastaa