11-11-2018 21:07
Tilasin hybridilaajakaistan lokakuun alkupäivinä. Sain 12.10. päivätyssä kirjeessä kiitokset tilauksesta ja siihen liittyvän sim-kortin, joka on tarkoitus asentaa postissa myöhemmin saapuvaan modeemiin sekä ohjeistusta siitä, miten toimia yhtetyden käyttöönotossa. Tästä on nyt kulunut kuukauden verran, mutta modeemia ei ole kuulunut. Missä lienee vika? Onko muilla vastaavia ongelmia?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
11-11-2018 22:09
Hei!
Kannattaa olla yhteyksissä Telian asiakaspalveluun jutun ratkaisemiseksi. Jokin tuossa toimituksessa on selvästi mennyt mönkään, mutta ongelma varmasti selviää, kunhan olet yhteyksissä aspaan päin.
03-01-2019 19:04
Eipä ole vieläkään selvinnyt eikä modemia kuulunut. Olen ollut useita kertoja yhteydessä netin kautta ja asia on luvattu hoitaa, mutta mitään ei ole tapahtunut.
03-01-2019 20:02
Täällä Yhteisön puolella emme pääse käsiksi asiakastietoihin, jotta voisin tilannetta tutkia tarkemmin. Onko tilausta tehty kenties jossain vaiheessa uudestaan ja selvisikö syy sille, miksei tuo lokakuussa tehty tilaus edennyt?
09-01-2019 11:49
No nyt vihdoin alkoi tapahtua, useiden yhteydenottojen jälkeen minuun oltiin puhelimitse yhteydessä ja luvattiin hoitaa asia kuntoon nopeasti. Hybridiboxi tuli postissa eilen ja sain sen toimimaan.
13-01-2019 11:46
No nyt vihdoin sain boxin ja kytkentäkin on tehty laajakaistapuolella. Alkoi heti toimimaan ja näyttää toimivan moitteettomasti. Kauan kesti mutta lopputulos vaikuttaa OKlta.
13-01-2019 13:22
Mahtavaa! Kuulen mielelläni vielä kokemuksiasi lisää kunhan olet hetken aikaan kokeillut