Moikka @Jonnentunnus!
Täällä Yhteisön puolella en voi ihan täsmällisiä vastauksia antaa, kun en pääse sinun liittymän tietoja näkemään, mutta näin yleisellä tasolla voin kommentoida. Harmi juttu, että sinulla on ollut nopeuksien kanssa haasteita. Mobiiliyhteydellä toimivan netin nopeuksiin vaikuttaa monet asiat ja todellisen tilanteen saa selville vain kokeilemalla käytännössä.
Kaikilla meidän myymillä liittymillä on palveluehdot, joissa myös kuvattu liittymän nopeuksiin liittyvät rajat. Mikäli liittymä ei toimi palveluehtojen mukaisesti, niin voidaan neuvotella palvelun irtisanomisesta. Käytännössä homma toimii siten, että liittymästä pitää tehdä häiriöilmoitus meidän asiakaspalveluun, jossa tutkitaan voidaanko tilannetta jotenkin korjata tai parantaa. Mikäli tilanteelle ei ole tehtävissä mitään, niin palvelun irtisanomista voi pyytää.
Ei meillä ole tarkoitus asiakkaita kiusata, vaan halutaan aidosti auttaa ja tarjota hyviä palveluja kaikille. Ehdottaisin että laitat tämän sinun tarinan kokonaisuudessaan vielä meidän häiriöilmoituksiin, jossa tilanne voidaan käsitellä ja ollaan sinuun sitten yhteydessä. Yhteydenotto onnistuu helposti tällä lomakkeella.
Uskoisin että päästään tässäkin hyvään ratkaisuun, joten aurinkoista päivänjatkoa sinne!