Modeemin päivitysikkuna


Moi,


iäkäs äiti soitti mikrotukeen, eli minulle, koneelle oli ilmestynyt pari päivää sitten oheisen kuvan mukainen sinnikäs popuppi, joka käytännössä estää selaimen käytön. Onkohan tästä jo olemassa tietoa miten saa pois jos ei ole virallinen Telian päivitys?


 


edit Merja_J: Otsikkoa muokattu.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@TTMar kirjoitti:

Moi,


iäkäs äiti soitti mikrotukeen, eli minulle, koneelle oli ilmestynyt pari päivää sitten oheisen kuvan mukainen sinnikäs popuppi, joka käytännössä estää selaimen käytön. Onkohan tästä jo olemassa tietoa miten saa pois jos ei ole virallinen Telian päivitys?




Näyttäisi olevan Telian modeemin (Huawei):n päivitys ilmoitus. Ei muuta kuin päivitämään purkki ihan vapaasti eli ei ole huijaus luultavasti... Jos siis sillä Huawein 4G purkki.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mulla Huawein router samanlaisella käyttöliittymällä. Kyllä, tuo on ilmoitus laitteelle saatavilla olevasta päivityksestä. Kannattaa asennella, parantaa tietoturvaa ja kenties toimintaakin. Jos laite on akullinen, niin kannattaa pitää laturissa kiinni, ettei virta katkea akun tyhjentymisen vuoksi päivityksen aikana. Päivityksessä saattaa mennä useampi minuutti, jopa tunti, joten maltti on valttia.


 


Näyttää myös olevan jokin teksiviesti tuolla saapuneena. Yläoikean kohdilla oleva kirjekuori ilmoittaa siitä.

Kiitoksia vastauksista ja otsikon muokkauksesta/siirrosta oikeaan paikkaan. Välitän tiedon eteenpäin.

Vastaa