Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TaurMark
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netgear d1500 modeemi

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 

9 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 203 custom-general.kudos
  • 820 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@TaurMark  kirjoitti:

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 


Hei @TaurMark Mukava että löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä! Toivomme sinut lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan ajankohtaisista asioista Hymiö Onnellinen

 

Oletko kokeillut sim-korttia toiseen laitteeseen eli löytääkö se siinä verkon? Mahdollista on siis se, että liittymä ei ole jostakin syystä aktivoitunut. Jos toisessa laitteessa verkkoa ei löydy, niin voit soittaa asiakaspalveluumme 020 690 400 (pvm/mpm) tai olla Chatin kanssa yhteydessä 24/7 avoinna olevaan Chat-palveluumme kirjautumalla telia.fi -sivuston kautta Omille Sivuille.

TaurMark
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyseessä on ADSL modeemi, jolloin sim- korttia luonnollisesti ei tarvita.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2314 custom-general.kudos
  • 3600 custom-general.replies
  • 329 custom-general.solutions


@PiaJo  kirjoitti:

@TaurMark  kirjoitti:

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 


Hei @TaurMark Mukava että löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä! Toivomme sinut lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan ajankohtaisista asioista Hymiö Onnellinen

 

Oletko kokeillut sim-korttia toiseen laitteeseen eli löytääkö se siinä verkon? Mahdollista on siis se, että liittymä ei ole jostakin syystä aktivoitunut. Jos toisessa laitteessa verkkoa ei löydy, niin voit soittaa asiakaspalveluumme 020 690 400 (pvm/mpm) tai olla Chatin kanssa yhteydessä 24/7 avoinna olevaan Chat-palveluumme kirjautumalla telia.fi -sivuston kautta Omille Sivuille.


Onko tuossa modeemissa sim-korttia?

Kyseessä siis tämä : 

Langaton reititin ja ADSL2+ modeemi Netgear D1500.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 203 custom-general.kudos
  • 820 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@TaurMark  kirjoitti:

Kyseessä on ADSL modeemi, jolloin sim- korttia luonnollisesti ei tarvita.


No jopas nyt meni itselläni laitemallistot sekaisin. Pahoittelut.. eli tarkistatko piuhojen olevan oikein? Onko aiemmin samassa osoitteessa toiminut muu dsl-yhteys? 

TaurMark
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Siis kyllä on tuo laite, mutta ei ole sim-korttia.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2314 custom-general.kudos
  • 3600 custom-general.replies
  • 329 custom-general.solutions

Hei @TaurMark !

 

Löytyisikö tuolta apua ; https://www.kayttooh.je/netgear/d1500/k%C3%A4ytt%C3%B6ohje 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
TaurMark
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllä on piuhat oikein ja hyvin pelittää nykyinen modeemi, jonka aioin korvata. Nykyinen modeemi on jo niin vanha, joten ajattelin päivittää sen uuteen, lisäksi se on alkanut pätkimään. Jos ei mitään ratkaisua ilmene, lähtee tuo uusi modeemi takaisin sinne mistä ostinkin.

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1686 custom-general.kudos
  • 2644 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Onko liittymäsi ADSL vai VDSL -liittymä? Tuo Netgear on ADSL2+ -purkki, tukea VDSL:lle ei siitä löydy. Mikä vanha modeemisi oli merkiltä ja malliltaan?

TaurMark
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Komento takas! Pahoittelut turhasta aloituksesta. Meni puurot ja vellit sekaisin, tajusin itsekkin tuossa aiemmin. VDSL modeemia olin vailla, mutta otin sitten ADSL modeemin. Palaillaan ja kiitos pikaisista vastauksista.