Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Rantte_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netin selvästi laskenut nopeus ja jatkuva pätkiminen.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Liittymänä netti teho 40-100. Viime kuukausi yhteyden katkeamisia ja pitkiä aikoja olemattomalla nopeudella (tyyliin 2-12Mbit speedtestillä mitattuna vrt aiemmin 21-35) tai kokonaan mykkänä. Kaapelimodeemina jo vuodesta 2008 tähän asti melko hyvin toiminut Cisco Epc3000 ja sen perässä yli vuoden ollut Asus RtN15U. Pöytäkoneelle kaapelilla nopeudet nyt 2-30 ja aiemmin 50-85Mbit. Langaton ja langallinen yhteys tökkii ja hidastelee yhtälailla. Normaaleja buutteja johtojen irrotuksineen ja virrattomina käyttämistä on kokeiltu runsaasti kuin myös Sonera avustajan keinovalikoimaa. External ip:tä haettu eri ohjelmilla kun sitä ei verkko löydä.
Onko Soneran puolelta buuttauksia tehtävissä tai muuten yhteyden laadun tarkasteluita?
1 vastaus
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Rantte!

Oliko kaapeli-tv kuitenkin toiminut normaalisti? Kannattaa varmistaa, ettei antennijohdossa ole mitään jatkojohtoa käytössä ja ettei johto tai haaroitin ole päässyt vioittumaan. Suosittelen tekemään liittymästä vikailmoitusksen niin saadaan sillä yhteys tarkistettua ja korjaus käyntiin.

Vikailmoituksen voit tehdä Omilta sivuilta tai soittelemalla vikapalveluumme 0206 90101.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu