peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53579 Jäsentä
153657 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Netti hidastunut

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-02-2019
Kirjoituksia: 2
1/5

Netti hidastunut

Mikä siinä on kun pirkanmaan alueella netti on tosi heikko. Tuo huawri b525 antaa vaan 3mb pihalle. Vaikka normaalisti 30-70. Ja puhelimen netti ollut tosi hidas

0 tykkäystä
4 vastausta
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-07-2015
Kirjoituksia: 337
2/5

Vs: Netti hidastunut

@Kittari95  kirjoitti:

Mikä siinä on kun pirkanmaan alueella netti on tosi heikko. Tuo huawri b525 antaa vaan 3mb pihalle. Vaikka normaalisti 30-70. Ja puhelimen netti ollut tosi hidas

Mobiililaajakaistassa (4G) kaikki samalla alueella olevat käyttäjät jakavat saman nettiyhteyden keskenään, jolloin se alkaa hidastua käyttäjämäärien kasvaessa. Sen takia se hidastuu puhelimessakin.

Kotikäytön osalta ratkaisuna on kiinteä laajakaistayhteys. Sen pystyy sitten jakamaan langattomasti myös puhelimeen, tableteille ja sen sellaisile joissa ei ole kiinteää Ethernet-liitintä.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 68
3/5

@Kittari95  kirjoitti:

Morjesta @Kittari95  ja Tervetuloa Yhteisöön!

Ensimmäisenä suosittelen resetoimaan tuon Huawei B525 jos et ole sitä vielä tehnyt. Se palauttaa sen laitteen tehdasasetuksille, joka yleensä auttaa tällaisissa tilanteissa. Tilanteeseen vaikuttaa myös @SINAD kertomat asiat. Onko tuota puhelimen netissä olevaa hidastelua paikasta riippumatta vai jääkö sekin hidastelu samaan osoitteeseen, kuin tuo Huaweinkin hidastelu?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-02-2019
Kirjoituksia: 2
4/5

Olen restoinut ja konfannu boxin. Oon aika paljon ollut näitten kanssa tekemisissä. Puhelimen netin kun mainitsin tarkoitin mobiilidata yhteyttä. Elisalla kuulemma samaa hidastelua että onko jokin suurempi häiriö. 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 60
5/5

@Kittari95  kirjoitti:

Olen restoinut ja konfannu boxin. Oon aika paljon ollut näitten kanssa tekemisissä. Puhelimen netin kun mainitsin tarkoitin mobiilidata yhteyttä. Elisalla kuulemma samaa hidastelua että onko jokin suurempi häiriö. 

Onko ongelma edelleen ajankohtainen? Jos ongelma jatkuu saisitko testattua reitittimen SIM korttia puhelimessa tai muulla laitteella? Saataisiin sillä testillä selville johtuuko ongelma laitteesta vai operaattorin verkosta.

0 tykkäystä