Netti katkeaa pelatessa

  • 15 November 2017
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Moi. Mulla on ollu ongelmia ton nettiyhteyden kanssa nyt jonkun viikon ajan. Nettiyhteys on soneran 100MB valokuitu. Nettiyhteys katkeilee pelatessa world of warcraft peliä. Modeemista muuttuu status valo punaiseksi ja sen joutuu sammuttamaan ja käynnistämään uudelleen, jotta nettiyhteys palautuu. ADSL modeemi on Technicolor TG799vac. Olen kokeillut resetoida modeemin ja ottaa kaikki johdot irti yli 30 sekunniksi, mutta se ei ole auttanut. Neuvoja tarvitsisin kiitos.


2 kommenttia


@Paahtis kirjoitti:

Moi. Mulla on ollu ongelmia ton nettiyhteyden kanssa nyt jonkun viikon ajan. Nettiyhteys on soneran 100MB valokuitu. Nettiyhteys katkeilee pelatessa world of warcraft peliä. Modeemista muuttuu status valo punaiseksi ja sen joutuu sammuttamaan ja käynnistämään uudelleen, jotta nettiyhteys palautuu. ADSL modeemi on Technicolor TG799vac. Olen kokeillut resetoida modeemin ja ottaa kaikki johdot irti yli 30 sekunniksi, mutta se ei ole auttanut. Neuvoja tarvitsisin kiitos.


 

Hei Paahtis! Katkeileeko nettiyhteys vain World Of Warcraftia pelatessa? Tuo olisi hyvä selvittää meidän häiriöpuolella jokatapauksessa. Pääsisitkö käymään chatissamme, siellä asia voidaan selvittää hyvinkin joutuisasti. Pääset chattiin kirjautumalla itsepalveluun tietokoneella tai älylaitteella osoitteessa www.telia.fi/kirjaudu

Eilen kerkesin pari tuntia pelaamaan tuota day of defeat:source peliä, netti ei katkeillut, mutta välillä kuva jähmettyi noin 10 sekunniksi. Soitin eilen tuonne asiakastukeen ja siellä neuvoja epäili, että modeemi olisi jotenkin rikki, sanoi laittavansa uuden tulemaan, toivottavasti sillä toimisi paremmin. Kiitos neuvosta.

Vastaa