Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hifk1969
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti katkeilee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma   DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.

 

Kiitos

 

 Edit Ramaria: Otsikko.

5 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 700 custom-general.kudos
  • 4444 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

WLAN siinä vikana. Eiköhän se päivän selvää ole? Käytä kaapelia.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 1951 custom-general.kudos
  • 2963 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@hifk1969 kirjoitti:

 Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma   DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.

 

Kiitos

 

 Edit Ramaria: Otsikko.


Jotenkin viittaisi siihen, että DNS kysely epäonnistuu. Kokeile asettaa käyttöön Googlen DNS-palvelimet, jos tällä hetkellä on käytössä jotkin muut. Täällä hyvät ohjeet:

 

http://www.pcappspot.com/dns-probe-finished-bad-config-error-fixed/

hifk1969
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi kirjoitti:

@hifk1969 kirjoitti:

 Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma   DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.

 

Kiitos

 

 Edit Ramaria: Otsikko.


Jotenkin viittaisi siihen, että DNS kysely epäonnistuu. Kokeile asettaa käyttöön Googlen DNS-palvelimet, jos tällä hetkellä on käytössä jotkin muut. Täällä hyvät ohjeet:

 

http://www.pcappspot.com/dns-probe-finished-bad-config-error-fixed/


On se vaan kumma kun soitin tästä ongelmasta soneran vikapalveluun oli heidän vastaus että Koti-Tv reititin on tullut tiensä päähän,no nyt lähettivät uuden reittittimen mutta kappas vain ongelma ei ole mihinkään hävinnyt.

 

Voisi kuvitella että vikapalvelussa olisi asiantuntijoita töissä ja osaisivat karttoittaa ongelmia vahän laajemmin,no aina ei voi voittaa!

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@hifk1969 kirjoitti:

On se vaan kumma kun soitin tästä ongelmasta soneran vikapalveluun oli heidän vastaus että Koti-Tv reititin on tullut tiensä päähän,no nyt lähettivät uuden reittittimen mutta kappas vain ongelma ei ole mihinkään hävinnyt.

 

Voisi kuvitella että vikapalvelussa olisi asiantuntijoita töissä ja osaisivat karttoittaa ongelmia vahän laajemmin,no aina ei voi voittaa!


Harmillinen juttu, että tuo uusi reititin ei korjannut ongelmaa. Meidän vikapalvelussa on kyllä ammattilaisia töissä ja pystyvät tutkimaan linjaa monin eri tavoin. Tässä tapauksessa kun ongelma jatkuu, niin kannattaa jättää uusi vikailmoitus omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun.

techinpost
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

i found a website from which i get rid out of this type of error problem, so now you can also check this once for getting rid of it completely from here: http://www.techinpost.com/fix-error-dns_probe_finished_bad_config-code-problem