Netti ollut poikki Lauantaista klo 17 lähtien, Rovaniemi

  • 19 February 2018
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Moi.

 

Valokuitu netti ollut poikki osoitteessamme tosiaan lauantai iltapäivästä lähtien.

wlan tukiasema on bootattu useaan kertaan, samoin on kokeiltu läppärillä

suoraan huoneiston jakamosta kaapelilla. PC ja Wlan tukiasema yrittävät kysellä

dhcp:ltä  ip osoitetta, mutta vastausta ei tule. Siinä se syy yksinkertaisuudessaan.

 

EDIT: Nyt kun kävin katsomassa omilla sivuilla, niin koko laajakaistaliittymä on kadonnut

minun omista liittymista, MITÄ IHMETTÄ ????


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moi @te3hpurp!


Nyt kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun, täällä yhteisössä ei voi hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot

Jep, mutta sivutkin ovat ovat olleet sekaisin syystä tai toisesta. Puhelimella varmaan sitten.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@te3hpurp kirjoitti:

Jep, mutta sivutkin ovat ovat olleet sekaisin syystä tai toisesta. Puhelimella varmaan sitten.




Tänään oli kuulema tilapäinen häiriö Omilla Sivuilla. Nyt siis toimii :smileyhappy:

Moi.

 

Ja taas netti poikki, arvatenkin on kyse sunnuntaista. Vian alkamisaika klo 10:30, ja edelleen poikki.

Sama vika tukiasema ei saa dhcp:ltä ip osoitetta. Motukka sanoo, että piuha on irti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun @te3hpurp? Jos ei laitteiden resetointi yms. auta :)

En puhelimella, nettisivujen vikailmoitus osio on myöskin rikki. Nehän aina uhkailee, että 

tulle 99Euron lasku jos vika on omissa laitteissa, se ärsyttää. Koskee koko taloyhtiötä ainakin ko vika muut ovat ilmoituksen tehneet. Ekä se pyhänä auta muutenkaan.

 

Terveisin, 


@te3hpurpkirjoitti:

En puhelimella, nettisivujen vikailmoitus osio on myöskin rikki. Nehän aina uhkailee, että 

tulle 99Euron lasku jos vika on omissa laitteissa, se ärsyttää. Koskee koko taloyhtiötä ainakin ko vika muut ovat ilmoituksen tehneet. Ekä se pyhänä auta muutenkaan.

 

Terveisin, 


Maininta on osin senkin takia, että haluamme asiakkaan ainakin päällisin puolin tarkistavan, onko johdot ja laitteet kunnossa :smileyhappy: Häiriöilmoituksiin voi olla yhteydessä myös pyhänä mm. chatin kautta. Mutta hyvä homma jos muut ovat ilmoittaneet asiasta, uskon että saamme vian korjattua pian.

Vastaa