Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Allu545
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti ongelmia

Moi! Saatiin uus netti toi L eli 100mbit/s

Uskoisin että sillä pystyy pelaamaan ihan kunnolla mutta ei vissiin toi on paras mitä tänne päin saa..

Eli otetaan esimerkiksi Cs:Go viive on aluksi 35 eli hyvä, hetken päästä viive on 450 eli heittelee todella paljon n5sec välein.

Sitten se että lataus nopeus on alle mb:n sekunnissa ja 100mbit/s pitäisi todellakin olla isompi lataus nopeus. Onko tässä kyse Telian omasta asiasta vai onko täältä jotakin jääny tekemättä?

Niin ja olen koittanu niin langatonta kuin langallista yhteyttä eipä siinä eroa ollut..

2-3palkkia viidestä yleensä boxi näyttää 

3 vastausta
KalleHa
Telialainen
Telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Kuulostaa siltä, että jossain kyllä nyt tökkii. Resetoi vielä modeemi/reititin pitämällä reset-nappia pohjassa jonkin aikaa, kun laite on päällä.

Palkeista päätellen siellä on nyt mobiiliverkossa toimiva netti käytössä? Jos tämän netin lisäksi on Telian puhelinliittymiä käytössä, niin miten niissä toimii puhelimen oma netti?  Mikäli kaikilla antaa samoja nopeuksia, niin silloin ongelma jäänee johonkin verkon puolelle. Mobiilireitittimet saa yleensä lukittua käyttämään eri 4G taajuuksia ja ongelmatilanteissa verkkolukituksella voi saada yhteyden toimimaan paremmin.

Laitekohtaiset ohjeet löytyy täältä.

Jos näistä ei ole apua, niin ota vielä meihin yhteyttä chatin kautta tai soittelemalla, kun olet paikan päällä. Saadaan siinä sitten tarkemmin katsottua yhteyksiä ja otettua vikaa korjaukseen.

Allu545
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei ole mobiililla kiinni ihan normaalilla virta johdolla. Ei ole Telian nettiä muualla meillä. Siirsin modeemin paikkaa ja nyt palkit ovat 3-4 yleensä 4 Mutta lataus nopeus on silti 1-2mb/s

AnnikaJok
Telialainen
Telialainen
  • 24 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Selvä juttu, melkeinpä kyllä suosittelen olemaan meihin yhteydessä, niin nähdään mitä tukiasemaa olet käyttänyt, ja miten ne toimivat. Sekä tietysti mahdolliset parannukset alueelle. Telia.fi:n kautta kirjautuneena voit tulla chattiin tai jättää soittopyyntöä.