Netti pätkinyt nimenvaihdoksen jälkeen


NIIN VAIHTUKO JOTAIN MUUTAKIN KU NIMI KU PÄTKIMINEN ALKO NIMEN VAIHDOKSEN JÄLKEEEN ENNEN EI KOSKAAN PÄTKINY


 


 
Edit RaMaria: Otsikko


10 kommenttia

JOO TULKEE VAAN VASTAA MUT TEIJÄNHÄN SE PITÄIS VASTATA

ODOTTELEN TEIJÄN VASTAUSTA ONGELMIIN EN OLE AINOO TUTUT KERTONEET IHAN SAMAA VASTATKAA

MIKÄ TOI UUS JUTTU NYT ON ETTÄ LAINAA VIESTEJÄ JOHON VASTAAT EN OLE SAANNUT YHTÄKÄÄN VIESTIÄ


NO VARMAAN SEURAAVAKS TULEE KYLLÄ ALLAH KERTOO ALKAA TÄÄ TEIJÄN TOIMINTA OLEE IHA PELLEILYÄ

NO KYSYN TULEEKO VASTAUSTA MIKS PÄTKII JO EI NIIN ONNETON SONERA EI MULLA MUUTA SAUNALAHTI SENTÄÄN HOITI ASIAT HYVIN

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Otetaanpa ihan rauhallisesti ganess. Kello on yli 11 illalla eikä täällä tähän aikaan päivystä meidän moderaattoreita. Huomenna ovat taas paikalla, aamusta alkaen.


 


Toisessa avaamassasi ketjussa käsitellään jo tätä asiaa joten suosittelen jatkamaan asiaa siellä. Siellä onkin hyviä tarkentavia kysymyksiä heitetty, kerrothan vähän enemmän että mistä on kyse ja miten ongelmat ilmenevät ja millainen nettiyhteys sinulla on ja niin edelleen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@TeroRe kirjoitti:

Otetaanpa ihan rauhallisesti ganess. Kello on yli 11 illalla eikä täällä tähän aikaan päivystä meidän moderaattoreita. Huomenna ovat taas paikalla, aamusta alkaen.


 


Toisessa avaamassasi ketjussa käsitellään jo tätä asiaa joten suosittelen jatkamaan asiaa siellä. Siellä onkin hyviä tarkentavia kysymyksiä heitetty, kerrothan vähän enemmän että mistä on kyse ja miten ongelmat ilmenevät ja millainen nettiyhteys sinulla on ja niin edelleen.




Niin, sillä aikaa voi kaikessa rauhassa tutustua seuraavaan artikkeliin:


https://www.telia.fi/asiakastuki/nettiyhteydet/yleista-laajakaistayhteyksista/hidas-nettiyhteys


 


Kannattaa tutustua myös seuraaviin ohjeisiin:



 


Tästä on hyvä startata :)

no jos puutarhuri noin sanoo niin pitää kait uskoo oon ollu yhteydessä ekana pätki sähköposti korjattiin makso mulle 70e

ja vika oli teidän päässä ei mun seuraavaks tarjottiin modeemii kokeiluun sama 65e mut ku saan modeemin jo halvimmillaan tolla hinnalla miettikää nyt ei olla missään miten oon käsittänyt että jotain jyväjemmareita te ootte ainaski noista sähköposteista päätellen turkulaisii hop hop lisää selityksii kaikki on ylhäällä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@ganess kirjoitti:

no jos puutarhuri noin sanoo niin pitää kait uskoo oon ollu yhteydessä ekana pätki sähköposti korjattiin makso mulle 70e


ja vika oli teidän päässä ei mun seuraavaks tarjottiin modeemii kokeiluun sama 65e mut ku saan modeemin jo halvimmillaan tolla hinnalla miettikää nyt ei olla missään miten oon käsittänyt että jotain jyväjemmareita te ootte ainaski noista sähköposteista päätellen turkulaisii hop hop lisää selityksii kaikki on ylhäällä




Hyvää huomenta @ganess! Hymiö Onnellinen


 


En ole Telian työntekijä enkä turkulainen. Toiseksi en kyllä ymmärrä mitä haet takaa. Aina asiat eivät mene kuin Strömsössä. Onko kaikki nyt kunnossa eli toimivatko yhteydet?


 


Jos käytät mobiiliverkkoa, niin siinä ei välttämättä ole aina niin stabiilit yhteydet kuin esimerkiksi kiinteällä yhteydellä. Mahdolliset häiriötilanteet on ilmoitettu täällä. Jos vika jatkuu, niin sitten kannattaa tehdä vikailmoitus mikäli sitä et ole tehnyt.

Huom.! Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.


 


Mitä sähköpostipalvelua käytät? Jos käytät esim. tietokoneella sovellusta, niin jos ei ole internet-yhteyttä tai tilapäisesti häiriintynyt niin sovellus ei kykene lataamaan viestejä palvelimelta. Ongelma voi myös olla palvelimessa, joten silloin on syytä kääntyä palveluntarjoajan puoleen.


 


Asiasta kolmanteen eli Sonera ja Tele Finland muuttuivat 23.3.2017 alkaen Teliaksi, joten verkon toiminnalla ei ole mitään tekemistä nimenvaihdon kanssa. Lisää muutoksesta voit lukea täällä, josta löytyy paljon kattavaa tietopakettia Hymiö Onnellinen


 


Täällä Yhteisössä voidaan jokainen meistä kyllä auttaa oman osaamisen puitteissa, mutta jos omat tietotekniikkataidot eivät ole hallussa niin ainahan sitä kannattaa kääntyä tuttavien tai esim. Telia Helpin (p. 0600 10 100 ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm) puoleen. Moderaattorit eivät ole tänään sunnuntaina linjoilla vaan palaavat huomenna, niin toki voisit kertoa alustavasti missä kaipaisit parannettavaa? Tai mikä kenties meni pieleen? Asioilla on tapana järjestyä ajallaan Hymiö Onnellinen


 


 

no toi ganess en ole minä joka tonne on noita juttuja lisäilly

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Oikein hyvää huomenta @ganess! :smileyhappy:


 


Jos epäilet läheisen henkilön kirjoitelleen Yhteisön sivuilla, niin suosittelisin vaihtamaan salasanan varmuuden vuoksi.


 


 


Salasanan vaihtaminen


yhteiso.telia.fi > Kirjaudu / liity jäseneksi > Unohtuiko tunnukset?


 


Lisätiedot: https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage


 


 


 


 


Kannattaa varmistaa aina uloskirjautuminen vaikka se tapahtuu myös automaattisesti tietyn ajan päästä Telian sivuilla. Oliko tästä apua? Täällä Yhteisössä voi kysyä mitä mieleen tulee ja yritetään aina auttaa ongelmien kanssa :smileyvery-happy:


 


 

Vastaa