Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tiajulia
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tänään tilattiin aamupäivästä kotiimme 100m valokuitunetti ja asiakaspalvelussa sanottiin että noin tunti menee niin tulee salasanat sähköpostiin. No nyt tässä odotettu 7h eikä mitään sähköposti viestiä näy. Asiasta sanottu viellä toiseen kertaan soneran asiakaspalveluun ja siellä sanotaan että tulee se ihan juuri.
2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4434 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tiajulia kirjoitti:
Tänään tilattiin aamupäivästä kotiimme 100m valokuitunetti ja asiakaspalvelussa sanottiin että noin tunti menee niin tulee salasanat sähköpostiin. No nyt tässä odotettu 7h eikä mitään sähköposti viestiä näy. Asiasta sanottu viellä toiseen kertaan soneran asiakaspalveluun ja siellä sanotaan että tulee se ihan juuri.

Mitkä salasanat? Valokuituyhteyteen et tarvitse kuin yhteensopivan päätelaitteen.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tiajulia kirjoitti:
Tänään tilattiin aamupäivästä kotiimme 100m valokuitunetti ja asiakaspalvelussa sanottiin että noin tunti menee niin tulee salasanat sähköpostiin. No nyt tässä odotettu 7h eikä mitään sähköposti viestiä näy. Asiasta sanottu viellä toiseen kertaan soneran asiakaspalveluun ja siellä sanotaan että tulee se ihan juuri.

Hei @Tiajulia! Tilauksen jälkeen meiltä lähtee käyttäjätunnus ja salasana, joilla pääset kirjautumaan Omille Sivuille (ja sähköpostiin mikäli sellainen tilattu) ja hallinnoimaan sitä kautta laajakaistaliittymääsi. Kannattaa ihan aluksi tarkistaa roskapostikansio, josko viesti olisi mennyt sinne. Tarvittaessa se voidaan lähettää asiakaspalvelusta uudestaan.

Langattoman WLAN-verkon tunnus ja salasana löytyvät useimmiten modeemissa tai reitittimessä olevasta tarrasta. Oletteko saaneet yhteyden toimimaan? 🙂