Nettiliittymän kanssa ongelmia

  • 13 February 2020
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Muutin juuri asuntoon, johon kuuluu Telian taloyhtiönetti. Viikko sitten päivitin liittymäni nopeampaan, sekä ostin sivuun reitittimen joka saapui viikon alussa ja asensin sen ohjeiden mukaan. Laitteeni yhdistävät reitittimeen sekä langalla että langattomasti, mutta netti ei toimi. Myöskään omilla sivuillani ei näy missään, että tililläni olisi nettiliittymää. En myöskään saanut ohjeita liittymän linkittämiseen, tai erillisiä käyttöönoton ohjeita, joten oletan sen kuuluvan toimia jo ihan itsestään. Vika ei siis laitteessa ole, vaan nettiliittymässä.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @mironki ja tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Tilanteesi kuulostaa nyt siltä, että paras keino korjata se on olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Pääsemme siten varmistamaan tilausksesi tilanteen ja, että liittymäsi konfiguraatiot ja kytkennät ovat operaattorin toimesta kunnossa.

 

Asiakaspalveluumme pääset helpoiten chatimme kautta

Vastaa