02-05-2016 00:35
Terve
Meikäläisellä on 100mb/s valokuitu kiinteä laajakaista kerrostalossa.
Viime aikoina todellinen nopeus on ollut 1mb/s tai alle..
Vikailmoitusta ei tietenkään sopivasti pysty netissä jostain syystä tekemään.
Maksullisiin numeroihin en jaksaisi soitella ja käyttää omaa rahaani kun soneran tarjoama
palvelu toimii aivan *******asti ilman mitään syytä mitä itse ainakaan keksisin.
Toisen koneen kanssa pääsin tosin jopa 5mb/s hetkellisesti, jolla ei vielä juhlita.
Nyt siis mitä haen tällä:
1. mitä minun kannattaa vielä testata? (ainakin liitän koneen vielä kaapelilla reitittimeen. ylemmät
siis Wlan-mittauksia.
2. Onko maksutonta tapaa keskustella aiheesta soneran kanssa tai tehdä vikailmoitusta vai
onko se aina maksullinen palvelu? Oma sonerassa oleva vika-ilmoitus ei siis toimi.
- aarne tuomisto
02-05-2016 01:57
Siellä on myös chatti jossa pitäisi olla koko ajan joku jolle voi valittaa.Mikään palveluntarjoaja ei lupaa sitä 100M wlanin kautta vaan se lupaus koskee vain sitä rj-45 kautta tulevaa nettiä eli turhaan valitat jostain wlanin nopeudesta soneralle.
02-05-2016 07:40
Hei Pr_hapi ja tervetuloa Klaaniin!
Yksi maksuton tapa keskustella Soneran asiakaspalvelun kanssa on jättää yhteydenottopyyntö, jolloin Soneralta ollaan yhteydessä sinuun https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/2