Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Hanipu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettiyhteys poikki 07.03 lähtien

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On soitettu ja on tullut kommenttia, että huomenna asentajalle ja että vika ei ole meidän vaan Telian. Eilen sanottiin, että kyllä me viidessä päivässä pyrimme hoitamaan. No, nyt on sitten mennyt 9 vrk ja viikonlopun jälkeen 11. Nyt on viikonloppu edessä eli ei siis tapahdu mitään. Onneksi sopimuksemme päättyy huhtikuussa ja siirrytään toiselle ja toivottavasti paremmin palvelevalle. Ainakaan huonommaksi ei voi enää mennä. Käsittämätöntä.

11 vastausta
ToOlKa
Telialainen
Telialainen
  • 12 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko siis saanut Telialta tietoa mistä tuo vika johtuu ja ilmeisimmin olet tehnyt jo vikailmoituksen asiasta?

Tällä hetkellä jos haluat lisätietoa asiaan, chat-asiakaspalvelu on auki 24/7. Tulehan käymään siellä!

Viat kyllä pyritään korjaamaan mahdollisimman nopeasti - jos syy on vain selvillä!

Most people spend more time and energy going around problems than in trying to solve them.
Hanipu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sekin on nyt tehty ja kerrottu koko surkuhupaisa stoori ja asiakaspalvelijan vastaukset ja vedätykset. Meillä on puolison osalta nettiyhteys liittyy myös yritykseen, minun osaltani ei. Yritys ei ole kotona. Elisalta saatiin nyt kyllä edullinen tarjous yrityspaketista sekä lupaus vian korjaukseen vuorokaudessa. Puolentoista viikon sisällä siis puoliso ollut poissa töistä päivän odottaen apua, minä en pysty nettiyhteyden vuoksi arvioimaan sähköisen yo-kokeen vastauksia kotona. Että sillä lailla. Vika voi olla mikä tahansa mutta jos meille on sanottu, että vika on Telian niin ei tässä sitten voi oikein tehdä mitään. Jos nyt sitten sekään toteamus pitää paikkansa.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 829 custom-general.kudos
  • 1146 custom-general.replies
  • 76 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä on kyllä harmillinen tilanne. Tuossa on todennäköisesti taustalla myös Sähköliiton asettama ylityökielto ja koska työt ovat alihankkijalla ruuhkautuneet, ei hommia saada purettua edes ylitöinä. Liian kauan olette kyllä saaneet odotella, joten toivotaan että homma saadaan pian kuntoon.

Onko sinulla tai miehelläsi mahdollista jakaa yhteys matkapuhelimelta tietokoneelle nyt toistaiseksi? Näin saisitte edes pakolliset hommat hoidettua oman koneen kautta.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Hanipu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin olemme pakotetusti joutuneet tekemään, mikä on rasittavaa eikä toimivaa yo-kokeiden arvioinnissa eikä tietysti puolisonkaan työn osalta. Kaikkein ärsyttävintä on, että minkäänlainen tiedotus ei ole toiminut ja lupaus, että "otamme tänään yhteyttä" tai "huomenna". Kai teillä on jonkinlainen käsitys yleistilanteesta?

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 829 custom-general.kudos
  • 1146 custom-general.replies
  • 76 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Hanipu kirjoitti:

Näin olemme pakotetusti joutuneet tekemään, mikä on rasittavaa eikä toimivaa yo-kokeiden arvioinnissa eikä tietysti puolisonkaan työn osalta. Kaikkein ärsyttävintä on, että minkäänlainen tiedotus ei ole toiminut ja lupaus, että "otamme tänään yhteyttä" tai "huomenna". Kai teillä on jonkinlainen käsitys yleistilanteesta?


Aivan, ja tuo mobiilin toimivuuskin ja sitä kautta netin nopeus riippuu paikasta. Itsellä 4G toimii jopa paremmin kuin kiinteä adsl yhteys mutta kaikkialla tilanne ei ole samanlainen. Asentajia on varmaankin tässä tapauksessa hoputettu ja heille on laitettu viestiä mutta kiireiltään eivät ehdi niihin tarkempaa aikataulua ilmoittelemaan ja sen vuoksi asiakkaallekaan ei ole sitä tietoa antaa. Toki näissä tilanteissa jos on luvattu "huomenna" ottaa yhteyttä niin silloin pitäisi edes ilmoittaa se että tarkempaa tietoa ei vielä ole saatavilla. Parantamisen paikka tässäkin asiassa ehdottomasti.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Hanipu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niinpä. 4Gllä vain 1-2 palkkia. Katsomme miten Elisa ratkaisee asian.

Hanipu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No niin. Eilen jälleen äkäinen soitto ja kysymys missä vika on. Luvattiin varmasti soittaa tänään ja ottaa yhteyttä. Kattia kanssa! Tässä täytyy nyt olla joku muu selitys. Meillä on sopimuskausi kesken. Mistä haemme korvausta kun luvattua palvelua ei ole eikä ole edes välitetty pätkän vertaa? Kun palvelu on näin huonoa asiakkaan monesta yrityksestä ja pyynnöstä huolimatta niin on pakko laittaa tietoa jo kuluttaja-asiamiehelle sekä viestintävirastoon. 

Hanipu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No niin. Eilen jälleen äkäinen soitto ja kysymys missä vika on. Luvattiin varmasti soittaa tänään ja ottaa yhteyttä. Kattia kanssa! Tässä täytyy nyt olla joku muu selitys. Meillä on sopimuskausi kesken. Mistä haemme korvausta kun luvattua palvelua ei ole eikä ole edes välitetty pätkän vertaa? Kun palvelu on näin huonoa asiakkaan monesta yrityksestä ja pyynnöstä huolimatta niin on pakko laittaa tietoa jo kuluttaja-asiamiehelle sekä viestintävirastoon. 

Minkä ihmeen takia olen maanviljelijä?

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei Hanipu.

 

Tässä ei ole nyt selkeästi homma mennyt ihan putkeen. Pitkittyneestä vian korjauksesta voi totta kai saada hyvityksiä mutta lähtökohtaisesti niitä katsotaan siinä vaiheessa kun ongelma on saatu korjattua että tiedetään todellinen aika mikä on mennyt ja sen mukaan sitten hyvitykset. 

Voit tietenkin viedä asian kuluttajaneuvontaan ja viestintävirastolle halutessasi ja vastataan mielellään heille myös. 

Maanviljelijä on "arvonimi" ja se muuttuu oman aktiivisuuden mukaan yhteisössä. Yhteisössä vierailu, omien kirjoitusten määrä, peukutukset ym vaikuttaa siihen.