peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55045 Jäsentä
156204 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Ongelmia modeemin yhteydessä



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2019
Kirjoituksia: 2
1/2

Ongelmia modeemin yhteydessä

Minulla on nyt ollut pari päivää ongelmia nettiyhteyden kanssa. Netti toimii minuutin tai pari normaalisti, ja sitten päättää olla toimimatta kokonaan. Tietokone pysyy kiinni netissä mutta Internetyhteyttä ei ole. Tietokone saa yhteyden Ethernet kaapelilla ja  WLAN yhteydellä. Nettiin voi myös yhdistää kännykällä ja muilla tietokoneilla. Itse modeemi ei kuitenkaan Näytä että netti olisi lähtenyt pois joten voiko se olla paikallinen ongelma? Tämä modeemi mikä meillä nyt on,  on ostettu tänään, ja se teki samalla tavalla kuin viimeinen.  Kiitos jo etukäteen.

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 48
2/2

Vs: Ongelmia modeemin yhteydessä

Hei @VilleLeh Tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Suosittelen käyttämään modeemista virtajohto irti 10 sekunnin ajana ja tarvittaessa myös palauttamaan tehdasasetukset, jos et vielä näitä ole yrittänyt. 

 

Uusi modeemi kertoisi ongelman kuitenkin jäävän laiteympäristön ulkopuolelle, joten olemalla yhteydessä Telian asiakaspalvelun häiriöilmoituksiin voitaisiin tarkistaa yhteyden kuntoa, kun nähdään asiakastiedot. Esim. chat:ssa on helppo tarkistuttaa. Pääset chattäilemään kirjautumalla telia.fi sivuille.

0 tykkäystä