Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
VilleLeh
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia modeemin yhteydessä

Minulla on nyt ollut pari päivää ongelmia nettiyhteyden kanssa. Netti toimii minuutin tai pari normaalisti, ja sitten päättää olla toimimatta kokonaan. Tietokone pysyy kiinni netissä mutta Internetyhteyttä ei ole. Tietokone saa yhteyden Ethernet kaapelilla ja  WLAN yhteydellä. Nettiin voi myös yhdistää kännykällä ja muilla tietokoneilla. Itse modeemi ei kuitenkaan Näytä että netti olisi lähtenyt pois joten voiko se olla paikallinen ongelma? Tämä modeemi mikä meillä nyt on,  on ostettu tänään, ja se teki samalla tavalla kuin viimeinen.  Kiitos jo etukäteen.

1 vastaus
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 651 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Hei @VilleLeh Tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Suosittelen käyttämään modeemista virtajohto irti 10 sekunnin ajana ja tarvittaessa myös palauttamaan tehdasasetukset, jos et vielä näitä ole yrittänyt. 

 

Uusi modeemi kertoisi ongelman kuitenkin jäävän laiteympäristön ulkopuolelle, joten olemalla yhteydessä Telian asiakaspalvelun häiriöilmoituksiin voitaisiin tarkistaa yhteyden kuntoa, kun nähdään asiakastiedot. Esim. chat:ssa on helppo tarkistuttaa. Pääset chattäilemään kirjautumalla telia.fi sivuille.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.