Opiskelijanettin asennus

  • 14 July 2017
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

Hei!

 

Muutin opiskelija-asuntoon, jossa on Telian netti. Nettipitäisi asentaa ennen kuin sen ottaa käyttöön, mutta minä en saanut asennusta vaan netti rupesi toimimaan heti. Nyt minulla on palomuurin kanssa ongelmaa ja yksi syy voisi olla se, että netti ei ole oikein asentunut. Minulla edelliset tunnukset käytössä tai jotain. Mitenköhän saisin aloitettua Telian automaattisen rekisteröitymisen käyttäjäksi nettiselaimen kautta?


1 kommentti


@OuluHelsinki kirjoitti:

Hei!

 

Muutin opiskelija-asuntoon, jossa on Telian netti. Nettipitäisi asentaa ennen kuin sen ottaa käyttöön, mutta minä en saanut asennusta vaan netti rupesi toimimaan heti. Nyt minulla on palomuurin kanssa ongelmaa ja yksi syy voisi olla se, että netti ei ole oikein asentunut. Minulla edelliset tunnukset käytössä tai jotain. Mitenköhän saisin aloitettua Telian automaattisen rekisteröitymisen käyttäjäksi nettiselaimen kautta?


Heippa @OuluHelsinki ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Vaikuttaisi siltä, että siellä vielä edellisen asukkaan sopimus olisi voimassa.

Mikäli sinulta vain Telian palveluita löytyy jo niin voisit Chatissa piipahtaa kirjautumalla osoitteessa telia.fi/kirjaudu.

Jos sinulta ei löydy meidän palveluita (vielä), niin kilautappa meille asiakaspalveluun 020 690 400 (Avoinna ma-pe 8-18, la 9-1630) niin katsotaan ihmeessä sopimus sinulle. :)

 

 

Vastaa