Punainen internet valo

  • 31 August 2015
  • 5 kommenttia
  • 356 katselukertaa

Sain vastikään viihde pakettini, ja ilmeni etten vielä pääse katsomaan TVtä tällä digiboksilla ellei netti ole toimimassa.

Monesti jo ennenkin kytkenyt johtoja ja kaikki ohjeiden mukaan kiinnitetty.

 

Pyrin sitten yhdistäytymään aluksi WiFi:n kautta modeemiin ja onnistui, mutta huomasin että vaikka olin siihen yhdistynyt niin netin kohdalla luki 'limited' (englanniks tietokone) Eli muuten kytketty, paitsi netti ei vaan toimi.

Sitten laitoin nettikaapelinki kiinni läppäriin ja ei siitäkään mitään apua.

Käynnistäny uudelleen modeemin, resetistä ja ottanu piuhat pois/ takas kiinni, kuten myös konetta käynnistäny uusiksi.

Mikään ei toimi, vaikka kaikki muut valot tuossa modeemissa on vihreänä paitsi tuo internet, joka on punainen.

 

Olen aina ennenkin korjannut tämmöisiä vikoja itse katsomalla netistä, mutta tuntuu olevan liian suppea joukko joilla ollut samankaltainen ongelma, joten en netistä muuta selkoa saanut kuin että johonkin IP osoitteeseen pitäisi yhdistäytyä, joka ei mitenkään toiminut.

Kävin myös täällä soneran omilla sivuilla chatissa, jossa asiakaspalvelija ei osannut tuon kummoisempaa auttaa kuin antaa linkkejä miten piuhat kiinnitetään. (aika huonot ne kuvat kun ei edes vastaa näitä laitteita, joita lähetetään)

Halusin soittaa asiakaspalveluun, mutta jos tässä pitää tehdä jotain monimutkaisempaa, niin ajattelin tänne kirjoittaa, ja ehkäpä tästä olisi apua jollekkin, jolla sama ongelma.

Olin iloinen kun tilasin tämän, mutta tiesin että tästä tulisi vielä päivien päänvaiva


5 kommenttia

Et ole varmaan koittanut soittaa soneran asiakaspalveluun? Jos yhteyttä ei ole vielä kytketty he näkevät sen.

Asiakaspalvelija sanoi 'täällä näyttäisi kaikki pelaavan'

Onko tilanne edelleen sama? Nyt kannattaa tehdä niin, että laitat tuonne meidän Facebookkiin privaviestin. Kerro siinä osoitteesi, ja kuvaus ongelmasta, tarkistellaan vielä miltä täällä päässä näyttää.

Okei, viesti lähetetty.

vika selvitetty. eteisen pistokkeessa vähä häikkää, mutta nyt löyty makkarista samalainen kolmikolo mikä sitten toimikin. Juuri muuttanut tänne ja en vielä tiedä näitten kuntoja ja sensemmoista. Onneksi se meni näinki simppelisti loppujenlopuks.

Vastaa