Reititin ei saapunut

  • 11 April 2020
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tiilaamani hybrid-reititin ei ole saapunut, vaikka se pitäisi olla jo 17.pv. Yhteystiedoissani oli väärä numero. Onko tuote kenties toimitettu jollekin toiselle?


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @Illumas! Olitko jo yhteydessä Telian asiakaspalveluun?


 


Täältä löydät kaikki Telian asiakaspalvelukanavat esim. chat 24/7:


https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 


Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia asioita. Toivottavasti näillä vinkeillä saat asiasi hoidettua mallikkaasti maaliin.


 


Hyvää pääsiäistä! ?

Vastaa