Sagemcom Fast 5370 Air hybrid-reitittimen kirjautumisongelma

  • 16 February 2020
  • 1 kommentti
  • 166 katselukertaa

no joo, sellainen ongelma on tän SAGEMCOM fast 5370 Air mallin kans että kun koitan tonne routerin sivuille kirjautua niin mikään normaali käyttäjätunnus ja salis yhdistelmä ei toimi. itse routerin perässä ei ole salista ja käyttistä ei ip addressiä tai mitään.


 


olen kokeillut kaiken mahd. admin/admin tyhjä/tyhjä admin/tyhjä tyhjä/admin 1234/1234 admin/1234 jne jne jne jne jne jne kokeillut 1365 eri yhdistelmää eikä mikään toimi. itse modeemin mallia ei löydy millään netistä mistään. mallit SAGEMCOM fast 5360 ja 5380 löytyy ynnä muita saman nimisiä muttei 5370.


näille malleille löytyy ohjekirjat ja kirjautumis ohjeet ja tunnukset mutta tää 5370 malli on täys mysteeri. voisiko joku jolla on tietoa tai aavistusta auttaa? ps en ole itse vaihtanut salista enkä käyttäjää ja olen resetoinut modeemin useamman kerran ( ja laite on suht uusi uutena hankittu)

Edit IlariJR: lisätty mallin nimi otsikkoon.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei ja lämpimästi tervetuloa rupattelemaan Yhteisöön @Randycat! Tässä pieni vinkki...


 


1. Yhdistä päätelaitteesi Router Fast 5370 Air -reitittimeen verkkokaapelilla tai wifi-yhteydellä.


2. Avaa selain.


3. Kirjoita osoitekenttään 192.168.1.1, jolloin eteesi avautuu hallintasivu.


4. Käyttäjätunnus laitteen hallintaan on Administrator.


5. Laitteen takana olevasta tarrasta löytyy Web Access Key, joka syötetään Password-kohtaan. Salasanan voi vaihtaa hallintasivulla omanlaiseksi, jolloin helpompi sisäänkirjautua jatkossa.


 


 


Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/modeemit-ja-reitittimet/telia-zone-hybrid-reititin

Vastaa