@Nevaki kirjoitti:
Tilasin uuden Smart Wifi reitittimen ja Smart Wifi laajentimet.
Laajentimet eivät yhdisty reitittimeen (kummatkin valot laajentimessa eivät pala vihreänä) vaan 5g palaa punaisena.
On soitettu Helppiin ja otettu Bandsteering pois päältä, resetoitus reititin ja laajennin moneen kertaan.
Telia Smart Wifi app:ssä laajentimia ei myöskään löydy.
Katoin hallintapaneelista että siinä portissa kyllä missä laajennin on data kyllä liikkuu.
Mitä ihmettä tässä pitää voi tehdä muuta kun soittaa Helppiin ja maksaa jo 70€ puhelumaksun lisäksi lisää rahaa saamatta uusia laitteita käyttöön?
Minä myös olen soittanut Helppiin useamman kerran ja maksanut maltaita eivätkä osaa edes auttaa! Minulla on sama setup, mutta ongelma on se ettei Telia X2 reititin näy Smart Wifi Appissa. Siellä näkyy ainoastaan laajentimet. Kaikki resetoinnit ja muut keinot (mm. bandsteering enabled) kokeiltu, mutta ei auta. Reititin sinänsä toimii eli siihen saa muulla laitteella wifi yhteyden, mutta laajentimet toimii langattomasti vain jos vähintään toinen on verkkokaapelilla kiinni reitittimessä!
Kuituyhteys ei edes olisi voinut muuten toimia ilman "jotain toimenpidettä" Telian päässä. Ole tässä nyt käyttäjä. Taidan siirtyä takaisin Elisan toimiviin palveluihin....