Sonera Laajakaista ADSL 24M/1M + Sonera Viihde


Miten saisin irrotettua Sonera Viihdepaketin kiinteästä laajakaista sopimuksesta? Tarpeeton minulle. Onko edullista liittymää uskolliselle (5 v) asiakkaalle ilman lisäpaketteja?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@mirmeli2711 kirjoitti:

Miten saisin irrotettua Sonera Viihdepaketin kiinteästä laajakaista sopimuksesta? Tarpeeton minulle. Onko edullista liittymää uskolliselle (5 v) asiakkaalle ilman lisäpaketteja?




Tätä sinun sopimusasiaa voitaisiin katsoa tarkemmin, jos laitat meidän asiakaspalvelulle viestiä facebookin kautta tai soitat myyntipalvelun numeroon 0800 133 133. Täällä Klaanissa kun ei voida liittymätietoja käsitellä, niin on vaikea sanoa että millaista tuohon olisi mahdollista tarjota.

Kiitos vastauksesta NikoNo. Selkisi, ettei vanhoille asiakkaille ole edullisempaa liittymää saatavilla. Taidan vaihtaa operaattoria. Pettynyt :smileysad:


@NikoNo kirjoitti:

@mirmeli2711 kirjoitti:

Miten saisin irrotettua Sonera Viihdepaketin kiinteästä laajakaista sopimuksesta? Tarpeeton minulle. Onko edullista liittymää uskolliselle (5 v) asiakkaalle ilman lisäpaketteja?


Tätä sinun sopimusasiaa voitaisiin katsoa tarkemmin, jos laitat meidän asiakaspalvelulle viestiä facebookin kautta tai soitat myyntipalvelun numeroon 0800 133 133. Täällä Klaanissa kun ei voida liittymätietoja käsitellä, niin on vaikea sanoa että millaista tuohon olisi mahdollista tarjota.


 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Harmillista, että asia ei selvinnyt kerralla sopivaan kuntoon. Nykyään tarjoukset on hyvin pitkälti samat nykyisten ja uusien asiakkaiden välillä. Toisinaan nykyisille asiakkaille on myös parempia etuja, kuin uusille asiakkaille. Mikäli haluat, että tarkistellaan vielä asiaa niin laita Facebookissa privaattiviestillä tietoja ja linkki tähän ketjuun, niin meidän someporukka voi vielä tsekata tilannetta. Kyllä sinut ehdottomasti halutaan asiakkaana pitää jatkossakin! :)

Vastaa