Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
adetti
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

TECHNICOLOR CGA2121 KÄYTTÖÖNOTOSSA POWER- JA DS/US VALOT

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaapeli meni poikki alueella, jolloin netti ja tv pimeni. Nyt tv on kuitenkin toiminut moitteetta monta päivää eikä modeemi ole herännyt. Virtavalo se vaan vilkkuu ja välillä syttyy palamaan. 

On otettu chatissa yhteyttä ja pyydettiin hakemaan uusi modeemi liikkeestä. Hain modeemin ja se valtuutettiin mutta sama homma jatkuu, mitä edellisellä modeemilla. Myös mac osoitetta on päivitelty. Ennen tätä pimennystä modeemi toimi hyvin. 

 

Pidin tätä lainamodeemia 4h päällä muttei löytänyt yhteyttä ja kävi tosi kuumana. Pakko oli sitten sammuttaa, kun töihin meni. Antennijohto jakaa samassa sekä internetin että tv:n pistorasiaan.  Tv kuitenkin toimii, joten pitäisikö kokeilla vielä antennijohdon vaihtoa?

 

9 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 131 custom-general.kudos
  • 704 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @adetti ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Kun kaapelinetti ei toiminut lainamodemillakaan, tulee tästä kirjata häiriöilmoitus jonka jälkeen verkonhallinta selvittää signaalitasot. Nettiyhteys toimii eri taajuuksilla kuin TV-kanavat, vaikka tulee samasta pistokkeesta.

Saitko tekstiviestin ennen lainamodeemin hakua, missä pyydetään vastaamaan ohjeen mukaan viestiin, jotta häiriöilmoitus aukeaa? Jos ei, niin pyytäisin vielä olemaan yhteydessä meidän chattiin, soittamalla asiakaspalveluun tai jättämällä vikailmoitus omilta sivuilta, liittymän tiedoista. 

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
adetti
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laitetta ei oltu liikkeessä valtuutettu ja valtuutetun jälkeen vielä tuli resetoitua laite ja näin laite alkoi toimimaan. 

Timonmoka
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

Telia on tehnyt muutoksia täällä lappeenrannassa ja sama ongelma ilmaantui ... virtavalo alkoi vilkkumaan ... eikä yhteyttä synny .... on telian vempaimet ... keväällä hankin ... mitä tässä voi tehdä kuin ihmetellä ... muutosten piti parantaa yhteyksiä mutta nyt yhteys ei toimi ollenkaan ... 

Timonmoka
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onks sinne laitettu uusi palvelin joka ei tunnista vanhoja asiakkaita ... eikö nää asiat pitäisi korjaantua telian toimesta automaattisesti .... ensin pelaa ja sitten ei enää kun telia on parannellut systeemiään .... 

yarkko123
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Timonmoka@  kirjoitti:

Hei,

Telia on tehnyt muutoksia täällä lappeenrannassa ja sama ongelma ilmaantui ... virtavalo alkoi vilkkumaan ... eikä yhteyttä synny .... on telian vempaimet ... keväällä hankin ... mitä tässä voi tehdä kuin ihmetellä ... muutosten piti parantaa yhteyksiä mutta nyt yhteys ei toimi ollenkaan ... 


Hei,

 

sama ongelma esiintyi myös minulla eilen ja jatkuu edelleen. Power-LED vilkkuu eikä edes yritä löytää ds/us-yhteyttä. Reset ei vaikuttanut toimintaan mitenkään, mutta purkkiin saa yhteyden wlanin kautta. Häiriökartassa kiinteän verkon korjaustyöt saatu päätökseen, mutta häiriötiedotteessa vielä näyttäisi jatkuvan 26.11.2020 klo17 asti. Odotan tuonne ennen kuin teen häiriötiedotteen Telialle. Ongelma saattaa ratketa itsestään. Kyseessä ei ole laitevika vaan Telian korjaustyöstä ilmennyt ongelma. Kaapeli-tv:n kanavat näkyvät moitteita, verkko ei vain pelitä. 

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

Timonmoka
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@yarkko123@  kirjoitti:

@Timonmoka@  kirjoitti:

Hei,

Telia on tehnyt muutoksia täällä lappeenrannassa ja sama ongelma ilmaantui ... virtavalo alkoi vilkkumaan ... eikä yhteyttä synny .... on telian vempaimet ... keväällä hankin ... mitä tässä voi tehdä kuin ihmetellä ... muutosten piti parantaa yhteyksiä mutta nyt yhteys ei toimi ollenkaan ... 


Hei,

 

sama ongelma esiintyi myös minulla eilen ja jatkuu edelleen. Power-LED vilkkuu eikä edes yritä löytää ds/us-yhteyttä. Reset ei vaikuttanut toimintaan mitenkään, mutta purkkiin saa yhteyden wlanin kautta. Häiriökartassa kiinteän verkon korjaustyöt saatu päätökseen, mutta häiriötiedotteessa vielä näyttäisi jatkuvan 26.11.2020 klo17 asti. Odotan tuonne ennen kuin teen häiriötiedotteen Telialle. Ongelma saattaa ratketa itsestään. Kyseessä ei ole laitevika vaan Telian korjaustyöstä ilmennyt ongelma. Kaapeli-tv:n kanavat näkyvät moitteita, verkko ei vain pelitä. 

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Juu, tv näkyi kyllä. Minulla ongelma alkoi eilen iltapäivästä. Tänään 26.11.2020 aamusta alkoi taas laajakaista pelittää. Katkos oli pitempi kuin 3x0.5h mikä aiheutti hämminkiä. 

Timonmoka
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siis Lappeenrannan Karhuvuoressa.

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 397 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Timonmoka@  kirjoitti:

Siis Lappeenrannan Karhuvuoressa.


Vastasinkin jo toiseen ketjuun @Timonmoka Hyrymäen suunnalla olleesta verkon häiriöstä, joka on voinut vaikuttaa myös Karhuvuoren suunnalla. Häiriö on saatu aamulla korjattua.

 

@yarkko123 Mikäli yhteytesi ei lähde toimimaan  laitteen resetoinnin jälkeen, niin otathan meihin yhteyttä, niin katsotaan tarkemmin miksei yhteytesi ole huoltotyön jälkeen lähtenyt toimimaan.

yarkko123
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AnneAn@  kirjoitti:

@Timonmoka@  kirjoitti:

Siis Lappeenrannan Karhuvuoressa.


Vastasinkin jo toiseen ketjuun @Timonmoka Hyrymäen suunnalla olleesta verkon häiriöstä, joka on voinut vaikuttaa myös Karhuvuoren suunnalla. Häiriö on saatu aamulla korjattua.

 

@yarkko123Mikäli yhteytesi ei lähde toimimaan  laitteen resetoinnin jälkeen, niin otathan meihin yhteyttä, niin katsotaan tarkemmin miksei yhteytesi ole huoltotyön jälkeen lähtenyt toimimaan.


Kiitos nopeasta vastauksesta. Verkko toimii taas normaalisti.