peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59778 Jäsentä
165208 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

TECHNICOLOR CGA2121 KÄYTTÖÖNOTOSSA POWER- JA DS/US VALOT



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-01-2020
Kirjoituksia: 2
1/3

TECHNICOLOR CGA2121 KÄYTTÖÖNOTOSSA POWER- JA DS/US VALOT

Kaapeli meni poikki alueella, jolloin netti ja tv pimeni. Nyt tv on kuitenkin toiminut moitteetta monta päivää eikä modeemi ole herännyt. Virtavalo se vaan vilkkuu ja välillä syttyy palamaan. 

On otettu chatissa yhteyttä ja pyydettiin hakemaan uusi modeemi liikkeestä. Hain modeemin ja se valtuutettiin mutta sama homma jatkuu, mitä edellisellä modeemilla. Myös mac osoitetta on päivitelty. Ennen tätä pimennystä modeemi toimi hyvin. 

 

Pidin tätä lainamodeemia 4h päällä muttei löytänyt yhteyttä ja kävi tosi kuumana. Pakko oli sitten sammuttaa, kun töihin meni. Antennijohto jakaa samassa sekä internetin että tv:n pistorasiaan.  Tv kuitenkin toimii, joten pitäisikö kokeilla vielä antennijohdon vaihtoa?

 

0 tykkäystä
2 vastausta
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 232
2/3

Vs: TECHNICOLOR CGA2121 KÄYTTÖÖNOTOSSA POWER- JA DS/US VALOT

Moikka @adetti ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Kun kaapelinetti ei toiminut lainamodemillakaan, tulee tästä kirjata häiriöilmoitus jonka jälkeen verkonhallinta selvittää signaalitasot. Nettiyhteys toimii eri taajuuksilla kuin TV-kanavat, vaikka tulee samasta pistokkeesta.

Saitko tekstiviestin ennen lainamodeemin hakua, missä pyydetään vastaamaan ohjeen mukaan viestiin, jotta häiriöilmoitus aukeaa? Jos ei, niin pyytäisin vielä olemaan yhteydessä meidän chattiin, soittamalla asiakaspalveluun tai jättämällä vikailmoitus omilta sivuilta, liittymän tiedoista. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-01-2020
Kirjoituksia: 2
3/3

Vs: TECHNICOLOR CGA2121 KÄYTTÖÖNOTOSSA POWER- JA DS/US VALOT

Laitetta ei oltu liikkeessä valtuutettu ja valtuutetun jälkeen vielä tuli resetoitua laite ja näin laite alkoi toimimaan.