Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Voijuku
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taloyhtiöyhteyden aktivointi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Asun tällä hetkellä TOASin opiskelija-asunnossa. TOASin sivuilla (https://toas.fi/palvelut/) lukee, että yhteyden pitäisi toimia kunhan vain liitän tietokoneen ethernet-porttiin seinään ja kirjaudun pankkitunnuksilla sisään automaattisesti avautuvasta näkymästä. Kun liitän koneen verkkoon, mitään ei kuitenkaan tapahdu. Kone tunnistaa verkon, mutta ei anna internet-yhteyttä.

 

Asun soluasunnossa, joten voiko ongelma olla, että kämppikseni on aktivoinut oman yhteytensä, jolloin toinen yhteys blokataan automaattisesti? (Eihän se näin voi toimia, kun kuitenkin voi olla kaksi eri henkilöä ketkä haluavat oman yhteyden koneeseen niinkuin tässä tapauksessa.)

 

Mikä siis neuvoksi vai onko palvelunumero ainoa vaihtoehto? (En soittanut sinne ensimmäisenä, kun tänään on kuitenkin sunnuntai.)

3 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 149 custom-general.kudos
  • 858 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Voijuku ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa, kun päätit kysyä täällä.

 

Oletko kerennyt kokeilla eri selaimilla ja mahdollisesti myös tyhjentää selaimen välimuistin? Kannattaa myös kokeilla siirtyä jollekkin sivulle suoraan, esim. googlen, youtuben tai telian sivuille ja katsoa, tuleeko rekisteröitymis sivustoa esiin.

 

Kämpikselläsi on varmasti jo oma liittymä tilattuna, eikä sen tulisi estää sinua tilaamasta omaa yhteyttä.

 

Jos onglema ei ratkea näillä, niin yhteys täytyy tilata asiakaspalvelumme kautta. Asiakaspalvelun chat on 24/7 auki.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Voijuku
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie Kokeilin kaikkea ehdottamaasi, eikä valitettavasti lähtenyt toimimaan. Kiitos kuitenkin avusta. Aikaisemmin tosin kokeilin asiakaspalvelua, mutta itselläni kun ei ole mitään Telian liittymiä itse hankittuna, niin ei antanut minun kirjautua sisään pankkitunnuksilla. Onko siis ainoa vaihtoehto vain soittaa asiakaspalveluun. Kokeilen kuitenkin tuota 24/7 chattia vielä kerran josko se toimisi.

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1789 custom-general.kudos
  • 2323 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@Voijuku  kirjoitti:

HenriLie Kokeilin kaikkea ehdottamaasi, eikä valitettavasti lähtenyt toimimaan. Kiitos kuitenkin avusta. Aikaisemmin tosin kokeilin asiakaspalvelua, mutta itselläni kun ei ole mitään Telian liittymiä itse hankittuna, niin ei antanut minun kirjautua sisään pankkitunnuksilla. Onko siis ainoa vaihtoehto vain soittaa asiakaspalveluun. Kokeilen kuitenkin tuota 24/7 chattia vielä kerran josko se toimisi.


Hyvää huomenta @Voijuku! Facebookissa päivystää Telian asiakaspalvelu, jos et tuonne Omille Sivuille pääse ja sinulla on FB-tunnukset olemassa. Halutessasi voit jättää Telialle yhteydenottopyynnön täällä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Ei tuolloin tarvitse soitella itse 🙂 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich