peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55968 Jäsentä
157739 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Technicolor CGA2121 kokemukset



Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
11/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset


@hearvo kirjoitti:

Mulla on 2 päivää ollut kyseinen modeemi käytössä, tänä aamuna herätessä ei ollut laitteessa virtaa eikä sitä näköjään enää saa mistään. Onko ehdotuksia miten lähteä ratkaisemaan asiaa, vai onko jo mennyt rikki ja uutta tilalle? Kaikki peruskonstit oon kokeillu, eri pistorasiaa jne.


Jos laite on Telian omaisuutta, eikä tosiaan ota virtaa ollenkaan ja johtojen kunto, liitännät, resetointi on tarkistettu niin vikailmoitusta vaan Telialle vaikka soittamalla tai omilla sivuilla. Eiköhän sieltä uuden laitteen saa..

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-01-2018
Kirjoituksia: 3
12/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Mistähän sait usernamen ja passun tonne netin asetuksiin, kun ei tunnu mitkään toimivan? Wlan sisään itsellänikin 40M vaan 100M netillä, että josko kattoisin oman firmwareni kans.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 169
13/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Default käyttäjätunnusta/salasanaa en varmuudella muista, mutta CGA2121E-ES-13-E1332-c7410r5713-171118 fifmiksen myötä tulee myös german kieli valittavaksi kirjautumisnäytössä.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-03-2015
Kirjoituksia: 6
14/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Ainakin täällä oli default salasana tyhjä. Sain oman "järkäleeni" vanhan Ciscon korvikkeeksi joulukuun alussa. Firmis ei tähän päivään mennessä ole päivittynyt. Tulisiko tuon tapahtua jollain aikataululla automaagisesti vain onko päivitystä ruinattava erikseen?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-01-2018
Kirjoituksia: 3
15/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Tuossa juuri soittelivat ja sanoivat resetoinnin päivittävän firmiksen. Ei kylläkään omalla kohdalla. Jos nettini vielä jatkaa pätkimistä, pyysivät ottamaan uudelleen yhteyttä ja todennäkösesti vasta sitten pakkottavat päivityksen läpi.

Tällä hetkellä painellaan vielä vanhalla CGA2121E-ES-13-E1332-c7410r5713-170713 firmwarella.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 169
16/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Ite jätin vikailmoituksen ja sen yhteydessä vaadin uudempaa firmis päivitystä. Se alkuperäinen firmis oli täysi susi, netti pätki kokoajan ja wlan nopeus oli rajoitettu. Mielestäni minunkin firmis päivitys piti pakottaa, ei muuten onnistunut.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-03-2015
Kirjoituksia: 6
17/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Eipä tuolla resetoinnilla tosiaan ollut muuta vaikutusta kuin että se nollasi kaikki muokatut asetukset. Sama buginen firmis edelleen. Ei kai homma ihan näin voi mennä että jokainen joutuu tekemään vikailmoituksen erikseen saadakseen korjatun firmwaren?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 169
18/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Telia/Sonera on aina sanonut, että modeemit päivittyy automaattisesti verkon kautta. Niin ei ole koskaan käynyt ainakaan minulle. Pitää erikseen pyytää firmispäivitykset pakotettuna.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2017
Kirjoituksia: 63
19/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

Päivitysten pitäisi kyllä automaattisesti modeemeille tulla, toki on tilanteita kun näin ei ole. Silloin ne pystyy pyytämään vikailmoituksen kautta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 169
20/174

Vs: Technicolor CGA2121 kokemukset

No jostain syystä itselle ja muille ei ole päivitykset tulleet automaattisesti. Ilmeisesti ollut aina se "poikkeustilanne" meillä.

0 tykkäystä