Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64892
Kirjoituksia 176475

Technicolor CGA2121 kokemukset

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 174 kpl

1/203

Tämmöstä modeemia saa nykyään Telialta. Saa nähdä onko parempi kuin muut ciscot? Pistin tilaukseen ja testaukseen. Kyseinen modeemi käy siis kaapeliverkkoon: Tässä specksit modeemista: http://www.normann-engineering.com/products/product_pdf/ccap_cmts_-_cable_modems/technicolor/CGA2121...

Vastaa
202 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 11 kpl

71/203

Sama ongelma minullakin salasanan ja käyttäjän kanssa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 80 kpl

72/203

hei. itelläkin on toi ongelma että ds/us valo vaan vilkkuu mutta ei pala kiinteänä. ja olen saanut käsityksen että ds kanavia pitäs olla 20 ja mulla on vaan 16, kumpi sen pitää olla. ja modeemi on aikas huono kun netti pätkäsee aikas usein

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 174 kpl

73/203

20 on mulla. Se valon vilkkuminen loppui mulla vasta kun antennirasia vaihdettiin multimediarasiaksi.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 80 kpl

74/203

minkähän takia mulla noita kanavia on 16 ? modeemini on oikea kiusan kappale kun vähän väliä yhteys katoaa, johtuukohan se tuosta kun laite hakee verkkoa vaikka yhteys on olemassa 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 174 kpl

75/203

Mullakin katkeili yhteys ennen tuon rasian vaihtoa ja se valo vilkkui kokoajan. Aikaisemmin oli se  radio/tv antennirasia. Nyt on 3 pistoketta rasiassa: tv/radio ja multimedia. Sulla voi olla häikkää rasiassa tai jossain sisäverkossa. Neuvoisin tekemään vikailmoituksen jos vaikka asentaja löytäisi vian jostain.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 80 kpl

76/203

minkälainen rasia se on missä on multimedia ? ei kai se ole sama kuin se missä on sateliitti

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 174 kpl

77/203

Periaatteessa samanlainen ku se sat rasia, mutta asentajan mukaan ei ole sama asia.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 80 kpl

78/203

täytyy huomen soittaa tekniseen tukeen, että miksi modeemi tekee näin, usealla tää ongelma on lähtenyt sillä että on päivitetty ohjelmisto

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 174 kpl

79/203

Minulla ei auttanut ohjelmistopäivitys. Omien sivujen chatin kautta saa myös yhteyden vikapuolelle.

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 80 kpl

80/203

sain selville että mun linjoissa on häiriötä, eli tv ja netti signaalissa on häiriötä, joka on siirretty asentajalle, toivottavasti ongelma hävii sitä myötä

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.