Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Valtakatu41
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Technicolor CGA2121 purkin nettiyhteys katkeaa joka päivä!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mistä johtuu tämä ko. kaapelimodeemin nettiyhteyden katkeaminen/pätkiminen joka päivä? Käyttö wifi-yhteyttä. Modeemin etupuolen DS/US valo vilkuu vihreänä, kun sen pitäisi palaa kiinteästi!

Laite bootattu aina uudestaan, mikä yleensä auttaa vähän aikaa.

Modeemi liitetty mukana tulleella haaroittimella antennipistorasiaan. Eli samasta rasiasta lähtee signaali tv:lle ja bitit kaapelimodeemille. Nopeutena 50 Megan yhteys. Eli ilmaista 10 MB:n talonettiä nostettu 50:een Megaan.

 

 

Edit LiisaMn: Poistin viestistä yksilöintitiedot

11 vastausta
redaxe
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samat ongelmat täällä. Olen tehnyt häiriöilmoituksen useaan kertaan. Ei vastausta telialta. Minulla oli oma toimiva modeemi, kunnes telia lopetti sen tuen. Sain tämän pätkivän laitteen tilalle. 

****ttaa myös täällä. 

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 605 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @redaxe häiriöilmoitus kirjataan teknisen asiakaspalvelun kautta asiantuntijalle tutkittavaksi. Kun asiantuntija saa selvitettyä verkon ja liittymän toiminnan on hän poikkeuksetta yhteydessä häiriöilmoitukselle merkittyyn yhteysnumeroon joko sms-viestillä tai soitolla.

 

Häiriön edelleen jatkuessa on nyt syytä tehdä uusi häiriöilmoitus liittymän toiminnasta ja varmistaa että yhteysnumero joka ilmoitukselle lisätään on oikein.