@Sakke333 kirjoitti:
@MikaelMu kirjoitti:
@Sakke333 kirjoitti:
Ostin Telialta 100mb liittymän ja technicolor CGA2121 reitittimen. Ongelma on se että vaikka kytkin kaikki kaapelit oikein niin lukee että kytketty mutta ei internet yhteyttä. mikä neuvoksi.
Morjesta @Sakke333 ja Tervetuloa Yhteisöön!
Siinä voisi tarkistaa että onko modeemi valtuutettu täältä meidän kautta. Voit tehdä tämän valtuutuksen myös Minun Telian kautta, lisäämällä modeemin CM MAC -numeron. Jos tämä on kunnossa niin löytyykö sinulta toista antennirasiaa jota voisit testata?
taloudessa ei ole kuin yksi antenni rasia ja kokeilin päivittää MAC numeron omatelia sivulla, mutta ei lähde toimimaan millään. Olisiko mahdollista vaihtaa kaapeli reititin sim kortilla toimivaan, koska ei toimi vaikka telialta sanottiin että pitäisi kaapeli netti toimia.
Toimiiko kaapeliverkon TV -kanavat televisiossa ongelmitta? Tämä kertoisi suoraan sen, että kaapeliverkon yhteys kyllä kotiin löytyy, mutta jokin häiriö estää netin toimivuuden.
MAC -numeron lisäämisestä voi mennä vielä parikin tuntia, kunnes modeemi nousee linjalle. Jos ongelma jatkuu siis edelleen odottelun jälkeen, suosittelen ottamaan yhteyttä vielä meihin, jotta tämä ongelma saadaan tutkittua tarkemmin ja korjattua.
Tarjoamme asiakkaillemme aina parhaan mahdollisen yhteyden kotiin osoitteen perusteella. Tarjoamme aina ensisijaisesti kiinteää yhteyttä ennen 4G yhteyttä. Yhteys Kotiin -liittymältä ei voi laitetta vaihtaa, mutta on mahdollista tilata Yhteys mukaan -liittymä, joka toimii mobiiliverkon avulla. Suosittelen ensisijaisesti ottamaan meihin yhteyttä, jotta kiinteä kaapeliyhteys saadaan toimimaan.