Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sasuma
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Technicolor cga2121 ei saa yhteyttä

Eilen illalla katkesi XXL yhteys tyystin, reitittimessä vilkkuu pari valoa ja yhteyttä ei saa millään laitteella, oon resetoinut, PC on kiinni suoraan laitteessa kaapelilla, yhteyttä ei saa edes wifin kautta. Eli virtavalo jää vilkkumaan mikä olisi ehkä merkki siitä että modeemi on hajalla.

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

21 vastausta
Kaapeli69
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prikulleen sama ongelma Porvoossa, sama laite ja nopeus. Teeppä tässä nyt etätöitä:)
Häiriötiedotteessa 17.9 kerrotaan TECHNICOLOR CGA2121 ongelmista.

sasuma
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

K


@Kaapeli69  kirjoitti:

Prikulleen sama ongelma Porvoossa, sama laite ja nopeus. Teeppä tässä nyt etätöitä:)
Häiriötiedotteessa 17.9 kerrotaan TECHNICOLOR CGA2121 ongelmista.


Kävin paikallisessa Telian kaupassa ja syynä on ettei joku päivitys ole asentunut ja voi mennä parikin päivää ennenkuin tulee kuntoon.

Krampus
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama homma turun päässä. Ollu toi *******arakkine jo nyt 2 päivää epäkunnossa. Ennen vanhaa kun asiat oli paremmin pääsi vain hakemaan uuden modeemin (adsl), mut nyt jos uuden kaapelimodeemin haluat on markkinat tajuttoman suppeat noille ja maksaa sen pari hunttia ... voi pe.kele.

Kaapeli69
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kolmetoista tuntia oli netti poikki, nyt taas pelittää.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Meillä on tällä hetkellä häiriö joka vaikuttaa juurikin tuohon Technicolor CGA2121 modeemiin. @sasuma Kyse ei varmastikaan ole rikkoutuneesta modeemista. Tästä on avoinna @Kaapeli69 mainitsema häiriötiedote.

 

Häiriötä korjataan parhaillaan. Suosittelen pitämään modeemissa virtaa päällä. Tällöin se rekisteröityy automaattisesti verkkoon, kun häiriö saadaan korjattua.

celtrix
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tämä on nyt merkattu korjatuksi: "Häiriö on saatu korjattua ja modeemi nousee linjoille, kun laitteessa pidetään virta päällä."

 

Työnteon kannalta olisi kiva tietää, että kestääkö tuo linjoille nouseminen edelleen monta tuntia eli pitääkö virrat pitää päällä yötä päivää? 


AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions


@celtrix  kirjoitti:

Tämä on nyt merkattu korjatuksi: "Häiriö on saatu korjattua ja modeemi nousee linjoille, kun laitteessa pidetään virta päällä."

 

Työnteon kannalta olisi kiva tietää, että kestääkö tuo linjoille nouseminen edelleen monta tuntia eli pitääkö virrat pitää päällä yötä päivää? 



Viime viikon loppupuolella alkanut häiriö on korjattu tänään aamulla. Jos modeemissa yhteys ei ala toimimaan normaaliin tapaan uudelleen käynnistyksen jälkeen noin kymmenessä minuutissa, niin otathan yhteyttä häiriöilmoituksiimme esim. chatin kautta, koska todennäköisesti on kyse jostain muusta kuin tästä viikonloppuna vaikuttaneesta häiriöstä.

Klohmo
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mitenkähän Telia huomioi 3 vrk netin toimimattomuuden kiinteän laajakaistan kk -laskutuksessa? 

 

Ihmettelen, jos asiaa ei huomioida ko asiakkaille mitenkään. 

 

 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 655 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Moikka @Klohmo ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Hyvitys ja sen määrä katsotaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa. Tästä CGA2121 kaapelimodeemin häiriöstä ei ole yleistä linjausta hyvityksiin, joten pyytäisin olemaan meihin yhteydessä ja katsotaan yhdessä sopiva hyvitys.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.