Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Madroller
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telia Hybrid router fast 5370 air Käynnistyy itsestään uudelleen ajoittain

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Terve.

Tuo reititin käynnistelee itseään uudelleen ajoittain. Johtuuko se jostain päivitysasetuksista? Todella ärsyttävää esim kun pelaa jotain multiplayer peliä. Apuja kiitos 🙂

50 vastausta
Pekkaaalto50
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tää mun rakkine on sammuillut nyt pari viikkoa. Telian häröpuolelleta käskivät hakemaan testikoneen, kävin hakemassa. Samanlainen roju, käynnistyy vähintään tunnin välein itsekseen. Jätin häiriöilmoituksen. lupasivat olla yhteydessä. Mitään ei ole kuulunut. Kuitenkin lähes vuoden toimi moitteeta. On ollut samassa paikassa kokoajan

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voiko kyse olla kiinteän osuuden katkeilusta, joka voi näyttää siltä että laite käynnistyy uudestaan?

 

Jos hybridistä katkeaa se dsl-yhteys niin silloin laitteen power/status-valo menee punaiselle, kaksi seuraavaa sammuu ja mobile-kohtaan jää yksi punainen valo. 

Wifi- ja verkkokaapeliyhteyttä kuvastavat valot jäävät palamaan vihreänä, verkkokaapelia kuvastava valo sillä edellytyksellä että jokin laite on kytketty reitittimeen kaapelilla. 

Pekkaaalto50
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulle myytiin tämä liittymä sellaisena, että aina toimii. Jos lankayhteys pätkäisee, niin mobiili toimii, ja päinvastoin. Mutta sehän oli vain mainos.Nyt se pätkäisee kummatkin. Ainoa mikä tässä harmittaa eniten, on se, että tein määräaikaisen sopimuksen. Kyllä kai senkin saa jonkunlain mukaan purettua, koska tuote ei ole sitä mitä luvattiin Jos saan sen poikkaistua, siirrän kaikki liittymäni Telialta. On niitä muutama.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Pekkaaalto50@  kirjoitti:

Mulle myytiin tämä liittymä sellaisena, että aina toimii. Jos lankayhteys pätkäisee, niin mobiili toimii, ja päinvastoin. Mutta sehän oli vain mainos.Nyt se pätkäisee kummatkin. Ainoa mikä tässä harmittaa eniten, on se, että tein määräaikaisen sopimuksen. Kyllä kai senkin saa jonkunlain mukaan purettua, koska tuote ei ole sitä mitä luvattiin Jos saan sen poikkaistua, siirrän kaikki liittymäni Telialta. On niitä muutama.


Hyvä kun olet ollut yhteydessä Häiriöilmoituksiin, sieltä ottavat sinuun yhteyttä ja tehdään Häiriöilmoitus eteenpäin tutkittavaksi. Onneksi olet testannut toisen laitteen myös, niin tiedetään että häiriö jää verkon puolelle. Odota yhteydenottoa, voit toki myös sinne soittaa puh. 020 690 400 (mpm/pvm), mikäli haluat asian nopeasti eteenpäin korjattavaksi. 

Pekkaaalto50
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tein tästä häiriöilmoituksen vissin tiistaina "otamme yhteyttä samana, tai seuraavana arkipäivänä" ei ole tullut vielä arkipäivää. Tei äsken uuden ilmoituksen. Nyt odottelen, koska se arki koittaa?

Pekkaaalto50
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minkähäntakia mun pitäisi soittaa johonkin maksulliseen numeroon.

Kuluttajansuojalain mukaan virheestä valittamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle mitään maksuja, koska yrityksen on korjattava virheellinen tavara tai palvelu omalla kustannuksellaan.

Yrityksen on korvattava yritys- tai palvelunumeroon soittamisesta aiheutuneet puhelukulut soittajalle jälkikäteen, jos valitus on aiheellinen

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pystyt tekemään @PiaJo kertomalla tavalla meille häiriöilmoituksen. Saitko jo vastauksen tekemääsi häiriöilmoitukseen?

Tonde10
Uusi keskustelija
  • 11 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain tämän Sagemcom Fast 5370 Air laitteen käyttööni Telialta viime perjantaina ja siitä lähtien uudelleenkäynnistynut joka ilta, kerran pari illan aikana ja suunnilleen samoihin aikohin klo 20:00 22:00 välillä aina. Menee siis täysin pimeäksi koko laite ja kaikki valot, jonka jälkeen alkaa vilkuttamaan punaisia ja lopulta syttyy vihreät valot + 4G sininen. Laiteen puhelinjohto paketista suoraan seinässä ilman mitään jatkojohtoa tai häiriösuodatinta tai ylijännitesuojaa. Laitteen hallinta sivulta tarkistaessa Device Info General näkyy uptime tällöin esim. 00h1m47s.

Software Version: SG4T1R000092C

 

Mikä on vialla ?

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1786 custom-general.kudos
  • 2273 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tonde10@  kirjoitti:

Sain tämän Sagemcom Fast 5370 Air laitteen käyttööni Telialta viime perjantaina ja siitä lähtien uudelleenkäynnistynut joka ilta, kerran pari illan aikana ja suunnilleen samoihin aikohin klo 20:00 22:00 välillä aina. Menee siis täysin pimeäksi koko laite ja kaikki valot, jonka jälkeen alkaa vilkuttamaan punaisia ja lopulta syttyy vihreät valot + 4G sininen. Laiteen puhelinjohto paketista suoraan seinässä ilman mitään jatkojohtoa tai häiriösuodatinta tai ylijännitesuojaa. Laitteen hallinta sivulta tarkistaessa Device Info General näkyy uptime tällöin esim. 00h1m47s.

Software Version: SG4T1R000092C

 

Mikä on vialla ?


Iltaa @Tonde10!

 

Onko tuota kiinteää nettiä vielä asennettu? Hybridi yrittää hakea yhteyttä niin siksi tuo laite käy alhaalla toisinaan. Sen pitäisi loppua kun kiinteä netti on toiminnassa. 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Tonde10
Uusi keskustelija
  • 11 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiinteä netti ollut vuosikausia käytössä tässä, se vain päivitettiin Hybrid liittymäksi ja postissa tuli SIM ja tämä uusi modeemi. Nytkin hetki sitten jälleen modeemi käynnisti itsensä uudelleen ja 2krt viim. 30min aikana. Hybrid liittymä päivitys kuittaus tuli sms-viestinä viikko sitten.