Ongelmia nettiyhteyden kanssa Norjassa

  • 12 June 2021
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

joten asun etelä-norjassa, aurskog-hølandissa. muutama kuukausi sitten internet lakkasi toimimasta ja tyttöystäväni vanhemmille kerrottiin, että okayäytimme tietomme loppuun. ei liian uskomatonta, mutta okei. pelaan paljon pelejä höyryllä, joten se on täysin ymmärrettävää.


siirry tähän kuuhun, eilen aamulla internet ei useless toiminut kunnolla. voisin muodostaa yhteyden höyryyn ja liittyä ystäväni peleihin, mutta minulla oli jopa yli one thousand ping (csgo ja pöydän simulaattori). onnistuin suoratoistamaan 2 elokuvaa netflixissä ilman ongelmia.


heräsin tänä aamuna enkä pystynyt muodostamaan yhteyttä lainkaan. tänä iltana pystyin lataamaan facebook-messengerin ja googlen, voisin myös lähettää viestejä discordissa, vaikka toisinaan viestit epäonnistuivat.


minulla ei ole aavistustakaan, mitä tehdä koko päivän, asun maatilalla keskellä ei mitään, leave outä en ymmärrä tarpeeksi paikallista kieltä. internetin okäyttö olisi pitänyt nollata joskus noin tänään, ja olin poissa 2 viikkoa, joten tiedot eivät loppu. kenelläokään on aavistustakaan, mitä voisin yrittää auttaa tilanteessa?


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.


1 kommentti

Hei @MichelKesin ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Onko sinulla käytössä suomalainen Telian liittymä? Jos käytät norjalaista Telian liittymää suosittelen kääntymään Norjan Telian asiakaspalvelun puoleen tässä asiassa. Ilmoittamasi alue on suhteellisen laaja, vaan vaikuttaa kuitenkin siltä, että alueella ei ole päällä yleistä yleisiä häiriötä matkapuhelinverkossa.

Vastaa