@Mymmeli444 kirjoitti:
Punainen valo kohdassa toinen oikealta, mitä teen?
Hei!
Tukisivulta löytyy monipuolisia ohjeita. Jos katsot merkkivaloja tämän ohjeen mukaisesti, onko se siis mikä valo?
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/telia-x2-technicolor-dga4330
Onko kyseessä uusi liittymä vai onko yhteys joskus toiminut? Jos uusi liittymä, niin varmistathan, että liittymä on jo avattu. Jos se on, niin tietääkseni avaustilanteessa Telia lähettää tekstiviestin tilaukseen liitettyyn matkapuhelinnumeroon ja tuon tekstarin ohjeilla voi saada apua mikäli yhteys ei lähde päälle. Muistaakseni siinä piti vastata jotain tiettyä, jos linja ei toiminutkaan.
Jos taas on vanha liittymä ja yhteys on joskus toiminut, niin onko jokin olennaisesti muuttunut viime aikoina? Oletko muuttanut laitteen asetuksia tms? Voi kokeilla tehdasasetusten palautusta, joka tuolla ohjesivulla neuvotaan. Telian asiakaspalvelusta pystyvät tarkemmin tutkimaan, onko alueella jotain yleistä vikaa ja miltä linja näyttää asunnollesi myös ennen mahdollista vikailmoituksen tekoa ja asentajakäyntiä.