Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mjdrama
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia kaapelinetti katkeilee Turussa päivittäin.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyseessä siis nopein kaapelinetti xxl, toiminut verrattain vakaasti jo useamman vuoden, nyt alkanyt pätkimään, Technicolorin kehno modeemi asennettu siltaavaksi ja perässä Asuksen ax86 reititin. Olen myös kotona testannut kahdella eri seinäpistokkeella ja myös kahdella johdolla ja data/tv jaottimella. Mainittakoon nyt vielä että laitteet on sijoiteltu niin etteivät pääse kuumenemaan liikaa.

 

Virheitä logissa:

 

MDD message timeout;CM-MAC=60:3d:26:8c:5f:3a;CMTS-MAC=80:e0:1d:02:d8:87;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=60:3d:26:8c:5f:3a;CMTS-MAC=80:e0:1d:02:d8:87;CM-
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=60:3d
Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
DHCP FAILED - Critical field invalid in response ;CM-MAC=60:3d:26:8c:5f:3a;CMTS-MAC=80:e0:1d:02:d8:87;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0;
DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=60:3d:26:8c:5f:3a;CMTS-MAC=80:e0:1d:02:d8:87;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0
TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=60:3d:26:8c:5f:3a;CMTS-MAC=80:e0:1d:02:d8:87;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
SW Download INIT - Via Config file tku1-m1000.cm
SW upgrade Failed before download -TFTP Max Retry Exceeded

 

Jonka jälkeen nousee pikkuhiljaa linjoille tai sitten ei, voi myös vaatia laitteiden uudelleenkäynnistämistä.

 

Status 

Information about your broadband cable connection.Operational StatusDownstream ChannelsUpstream ChannelsBaseline Privacy
Operational
24
4
Installed
DS Channel ID DS Channel Modulation DS Signal to Noise Ratio DS Power Level
18QAM25634.7-7.1
1QAM25636.4-3.6
2QAM25636.3-3.4
3QAM25636.2-3.4
4QAM25636.6-2.2
5QAM25636.0-2.9
6QAM25636.0-4.0
7QAM25635.8-4.2
8QAM25636.0-3.7
9QAM25633.9-4.1
10QAM25635.6-4.7
11QAM25635.5-5.0
12QAM25635.6-5.0
13QAM25635.4-5.7
14QAM25635.4-5.5
15QAM25635.3-5.8
16QAM25634.8-5.9
17QAM25634.8-5.9
19QAM25634.0-7.2
20QAM25634.0-7.1
21QAM25634.1-7.2
22QAM25633.8-7.7
23QAM25633.7-7.8
24QAM25633.2-8.2
US Channel IDUS ModulationUS Power Level
4QAM6438.8
1QAM6438.8
2QAM6440.3
3QAM6440.3

 

 

 

Tein vikailmoituksen lomakkeella viime viikon keskiviikkona eli 2.3. Johon laitoin kaiken tiedon minkä tiesin, tähän tuli automaattivastaus, ei ole kuitenkaan sen jälkeen otettu yhteyttä. Chatissa olin alkuviikosta kyselemässä, siellä oltiin aivan pihalla ja kerrottiin etteivät näe vikailmoitusten tämän hetkistä tilaa. Pyydettiin varaamaan soittoaika vikapalvelusta joka olisi ollut tänä aamuna 8:30-9.00 ja kuten arvata saattaa niin eihän sieltä kukaan soittanut.

 

 

0 vastausta
Tämän osion uusimmat keskustelut