10-11-2021 00:51
Telia x2 modeemin Parental Controls on alkanut sanoa "Your Smart Wi-Fi service is active and managing your existing Wi-Fi and Parental Control settings. You can override your Wi-Fi and Parental settings in the Smart Wi-Fi App." Minulla ei tuollaista palvelua tai sovellusta käytössä ole, mutta suodattimia oli kyllä jokunen asetettuna. Minkähän takia laite sanoo tuollaista? Ei nyt mitenkään maatakaatava, mutta kuitenkin.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
10-11-2021 09:53
Tämä kiinnoistais minuakin. Mulla on kans toi sama Telia X2 ja se alkoi näyttää noin jonkin päivityksen jälkeen.
Samoiten se iptv valo syttyy ja sammuu satunnaisesti, vaikka mitään iptv tilausta ei ole.
Samoiten noi Ip-Extras ja Eth-Linespeed valikot ilmestyi.
Käyttölittymä on kaikenkaikkiaan ihan erinlainen kuin käyttöön otettaessa.
10-11-2021 11:55
@Exfell kirjoitti:
Telia x2 modeemin Parental Controls on alkanut sanoa "Your Smart Wi-Fi service is active and managing your existing Wi-Fi and Parental Control settings. You can override your Wi-Fi and Parental settings in the Smart Wi-Fi App." Minulla ei tuollaista palvelua tai sovellusta käytössä ole, mutta suodattimia oli kyllä jokunen asetettuna. Minkähän takia laite sanoo tuollaista? Ei nyt mitenkään maatakaatava, mutta kuitenkin.
Ilmeisesti reitittimelle on mennyt Smart Wifi-palvelun asetuspaketti. Voimme teknisen asiakaspalvelun kautta poistaa tämän, jotta pääset laitteen asetuksia säätämään itse suoraan laitteen hallinnasta.
10-11-2021 13:36
Mulla se poistu resetoimalla laite, mutta se hakee ne Smartwifi asetukset hetken päästä takaisin.
Mitään Smartwifi tilausta ei ole. Mitä tarkoittaa tekninen asiakaspalvelu?
Öky kallista soittoa johonkin maksulliseen Helppiin vai?
10-11-2021 13:44
@avallte kirjoitti:
Mulla se poistu resetoimalla laite, mutta se hakee ne Smartwifi asetukset hetken päästä takaisin.
Mitään Smartwifi tilausta ei ole. Mitä tarkoittaa tekninen asiakaspalvelu?
Öky kallista soittoa johonkin maksulliseen Helppiin vai?
Tavoitat teknisen asiakaspalvelumme arkisin klo 8-20 numerosta 020690400 mpm/pvm. Voit yhteyden ottaa myös Minun Teliasta chatin kautta.
10-11-2021 15:12
Päätettiin vaihtaa laite toiseen. Puhuttiin jostain zyxelistä. Onkohan tietoa mallista?
Nämä smart jutut ei toimi täällä kun langattomia verkkoja on ympärillä n. 20 kpl.
Suurimman osan wlan nimi Telia_(jotain). Häiritsevät iloisesti toisiaan.
10-11-2021 15:16
@avallte kirjoitti:
Päätettiin vaihtaa laite toiseen. Puhuttiin jostain zyxelistä. Onkohan tietoa mallista?
Nämä smart jutut ei toimi täällä kun langattomia verkkoja on ympärillä n. 20 kpl.
Suurimman osan wlan nimi Telia_(jotain). Häiritsevät iloisesti toisiaan.
Tämäkin korjaa myös ongelman. Kyseessä on todennäköisesti tämä laite.
Tuolla zyxelin laitteella pystyt itse määrittämään langattoman verkon asetuksia laajemmin.
10-11-2021 18:07
Minä kuittaan jutelleeni asiasta teknisen asiakaspalvelun kanssa ja homma on tällä hetkellä ns. vaiheessa.
Kiitokset avusta!