Telia x2 Parental Controls

  • 9 November 2021
  • 7 kommenttia
  • 96 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Telia x2 modeemin Parental Controls on alkanut sanoa "Your Smart Wi-Fi service is active and managing your existing Wi-Fi and Parental Control settings. You can override your Wi-Fi and Parental settings in the Smart Wi-Fi App." Minulla ei tuollaista palvelua tai sovellusta käytössä ole, mutta suodattimia oli kyllä jokunen asetettuna. Minkähän takia laite sanoo tuollaista? Ei nyt mitenkään maatakaatava, mutta kuitenkin.

 

 

 


7 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Tämä kiinnoistais minuakin. Mulla on kans toi sama Telia X2 ja se alkoi näyttää noin jonkin päivityksen jälkeen.

Samoiten se iptv valo syttyy ja sammuu satunnaisesti, vaikka mitään iptv tilausta ei ole.

Samoiten noi Ip-Extras ja Eth-Linespeed valikot ilmestyi.

Käyttölittymä on kaikenkaikkiaan ihan erinlainen kuin käyttöön otettaessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Exfell  kirjoitti:

Telia x2 modeemin Parental Controls on alkanut sanoa "Your Smart Wi-Fi service is active and managing your existing Wi-Fi and Parental Control settings. You can override your Wi-Fi and Parental settings in the Smart Wi-Fi App." Minulla ei tuollaista palvelua tai sovellusta käytössä ole, mutta suodattimia oli kyllä jokunen asetettuna. Minkähän takia laite sanoo tuollaista? Ei nyt mitenkään maatakaatava, mutta kuitenkin.




 


 


 




Ilmeisesti reitittimelle on mennyt Smart Wifi-palvelun asetuspaketti. Voimme teknisen asiakaspalvelun kautta poistaa tämän, jotta pääset laitteen asetuksia säätämään itse suoraan laitteen hallinnasta. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Mulla se poistu resetoimalla laite, mutta se hakee ne Smartwifi asetukset hetken päästä takaisin.

Mitään Smartwifi tilausta ei ole. Mitä tarkoittaa tekninen asiakaspalvelu?

Öky kallista soittoa johonkin maksulliseen Helppiin vai?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@avallte  kirjoitti:

Mulla se poistu resetoimalla laite, mutta se hakee ne Smartwifi asetukset hetken päästä takaisin.


Mitään Smartwifi tilausta ei ole. Mitä tarkoittaa tekninen asiakaspalvelu?


Öky kallista soittoa johonkin maksulliseen Helppiin vai?




Tavoitat teknisen asiakaspalvelumme arkisin klo 8-20 numerosta 020690400 mpm/pvm. Voit yhteyden ottaa myös Minun Teliasta chatin kautta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Päätettiin vaihtaa laite toiseen. Puhuttiin jostain zyxelistä. Onkohan tietoa mallista?

Nämä smart jutut ei toimi täällä kun langattomia verkkoja on ympärillä n. 20 kpl.

Suurimman osan wlan nimi Telia_(jotain). Häiritsevät iloisesti toisiaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@avallte  kirjoitti:

Päätettiin vaihtaa laite toiseen. Puhuttiin jostain zyxelistä. Onkohan tietoa mallista?


Nämä smart jutut ei toimi täällä kun langattomia verkkoja on ympärillä n. 20 kpl.


Suurimman osan wlan nimi Telia_(jotain). Häiritsevät iloisesti toisiaan.




Tämäkin korjaa myös ongelman. Kyseessä on todennäköisesti tämä laite.


Tuolla zyxelin laitteella pystyt itse määrittämään langattoman verkon asetuksia laajemmin. 

Kunniamerkki +1

Minä kuittaan jutelleeni asiasta teknisen asiakaspalvelun kanssa ja homma on tällä hetkellä ns. vaiheessa.
Kiitokset avusta!

Vastaa