Telian isp ongelma

  • 27 April 2022
  • 7 kommenttia
  • 57 katselukertaa

Telian isp voisi korjata tämän ongelman mitä mulla on tän kanssa kiitos.


 


 



 





 


Edit AaTanja: upotettu kuvat kommenttiin. 


7 kommenttia

Sama ongelma täällä. Alkoi eilen iltapäivällä. Sähköpostit ja nettisivut tavoittamattomissa tietyissä IP-osoitteissa EU:n sisällä.

Sivustot ja sähköpostit timeouttaavat. VPN:n kautta pääsee sekä posteihin että sivustoille. Sama ongelma sekä kiinteällä netillä että mobiiliverkossa.

 

Korjatkaa tämä ongelma nyt vähän äkkiä!

 

Tracerouttaaminen tyssää Telian palvelimiin (62.115.137.203 ja 62.115.143.50).

 

"As you can see, the requests are timing out at the following IPs - 62.115.143.50 and 62.115.137.203 and both of them are part of the same IP range which belongs to "Telia Company AB". Please, contact your ISP and provide them with those results in order to resolve that issue."

 

 

1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 4.752 ms 1.053 ms 0.923 ms
2 dsl-tkubng21-58c1c0-2.dhcp.inet.fi (88.193.192.2) 1.418 ms 1.389 ms 1.347 ms
3 141.208.195.157 (141.208.195.157) 4.627 ms 5.580 ms 4.939 ms
4 62.115.143.50 (62.115.143.50) 5.335 ms 5.371 ms 5.212 ms
5 s-bb2-link.ip.twelve99.net (62.115.123.202) 11.296 ms 11.865 ms 10.877 ms
6 * * *
7 win-bb4-link.ip.twelve99.net (62.115.138.23) 42.668 ms
win-bb3-link.ip.twelve99.net (62.115.137.203) 43.660 ms 45.169 ms
8 * * *
9 * * *
10 * * *
11 * * *
12 * * *
13 * * *
14 * * *
15 * * *
16 * * *
17 * * *
18 * * *
19 * * *
20 * * *
21 * * *
22 * * *
23 * * *
24 * * *
25 * * *
26 * * *
27 * * *
28 * * *
29 * * *
30 * * *
31 * * *
32 * * *
33 * * *
34 * * *
35 * * *
36 * * *
37 * * *
38 * * *
39 * * *
40 * * *
41 * * *
42 * * *
43 * * *
44 * * *
45 * * *
46 * * *
47 * * *
48 * * *
49 * * *
50 * * *
51 * * *
52 * * *
53 * * *
54 * * *
55 * * *
56 * * *
57 * * *
58 * * *
59 * * *
60 * * *
61 * * *
62 * * *
63 * * *
64 * * *

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@tatuhautajarvi  kirjoitti:

Telian isp voisi korjata tämän ongelman mitä mulla on tän kanssa kiitos.


 


 



 





Näin yhteisön kautta tätä ongelmaa ei oikein voida tehokkasti lähteä edistämään. Suosittelen, että kirjaisit vaikka Minun Telian kautta häiriöilmoituksen eteenpäin. Näin saadaan reitittimen ja verkon välistä yhteyttä tarkemmin tutkittua liittymätietojen avulla. 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Sellaista tietoa vielä ketjuun, että ongelman ilmeisesti on aiheuttanut ulkopuolinen reititysongelma. Infoa on nyt aamupäivällä tullut siitä, että ongelma olisi korjaantunut. Jatkuuko @tatuhautajarvi ja @Bobton ongelma edelleen teillä?

Tällä hetkellä näyttää siltä, että ongelma on korjaantunut. Seuraan tilannetta.

 

eipä ole ei samaa jatkuu.

kun kahotte alhaalta tota loss: nii se pomppii välil 40% edelleen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@tatuhautajarvi  kirjoitti:

kun kahotte alhaalta tota loss: nii se pomppii välil 40% edelleen




Okei, eli ongelma ei siis johtune samasta reititys ongelmasta joka tänään tuli kuntoon. Kuten edellisessä viestissä mainitsin niin vikailmoituksen kirjaaminen olisi tässä tilanteessa suotavaa.

Vastaa