Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62378
Kirjoituksia 170444

Telian tekninen taso - FRITZ!Box -kaapelimodeemi lakkasi toimimasta Telian kaapelinetissä

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎10-12-2017
Kirjoituksia: 5
31/61

Vs: Telian tekninen taso - FRITZ!Box -kaapelimodeemi lakkasi toimimasta Telian kaapelinetissä

13.11.2019 sain Telian asentajalta puhelun liittyen häiriöilmoitukseeni Telialle. Hän kertoi erittäin asiallisesti tilanteen ja myös sen, että Telia on ollut valmistajaan yhteydessä. Eli AVM:ltä toimenpiteitä odotellaan täälläkin.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2019
Kirjoituksia: 20
32/61

Vs: Telian tekninen taso - FRITZ!Box -kaapelimodeemi lakkasi toimimasta Telian kaapelinetissä

Onko porukoiden FrizBox modeemit alkaneet toimia, myöskin 6590 ja 6591 mallit?

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
33/61

Odotan AVM:ltä korjausta tai arviota ongelman aiheuttajasta. En "viitsi" noin vain kokeilla, koska katkottomasti toimiva yhteys on minulle elintärkeä. Technicolorilla pääsee edes lähelle sitä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎07-11-2019
Kirjoituksia: 11
34/61

Onko kenellekään tullut nyt mitään yhteydenottoja mistään? Telia on aivan hiljaa eikä AVM suostu vastaamaan?

Hyvinkäällä ei minun 6490 purkki edelleenkään toiminut.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 342
35/61

@markus_heikkine  kirjoitti:

Onko kenellekään tullut nyt mitään yhteydenottoja mistään? Telia on aivan hiljaa eikä AVM suostu vastaamaan?

Hyvinkäällä ei minun 6490 purkki edelleenkään toiminut.

Ei ole meillekkään tullut lisätietoa AVM:ltä, ilmoitamme kyllä heti jos saamme jotain lisätietoa. 

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
36/61

Mistäs kautta tähän pitäisi nyt lähteä hakemaan ratkaisua? Se että sanotaan "että kerrotaan heti kun kuullaan jotain" ei enää oikein jaksa edes naurattaa, näin kahden kuukauden jälkeen. Mulla on ollut lainassa modeemi, sitä ei ole kyselty kyllä takaisinkaan, eli pidänkö tuon vain ja olen hiljaa? 

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 655
37/61

@markus_heikkine  kirjoitti:

Mistäs kautta tähän pitäisi nyt lähteä hakemaan ratkaisua? Se että sanotaan "että kerrotaan heti kun kuullaan jotain" ei enää oikein jaksa edes naurattaa, näin kahden kuukauden jälkeen. Mulla on ollut lainassa modeemi, sitä ei ole kyselty kyllä takaisinkaan, eli pidänkö tuon vain ja olen hiljaa? 

Ratkaisu on laitteen valmistajan takana eli AVM:n puolella, emme voi siihen enempää kuin odottaa vastausta / lisätietoa tai muuta kättä pidempää tietoa aiheesta heiltä. Olet varmaan lainannut kaapelimodeemia Telia Kaupasta? Heidän kanssaan kannattaa sopia asiasta tarkemmin. 

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
38/61

Juttelin tänään Telian asiakaspalvelun kanssa. Teknisen tuen kautta saadun tiedon mukaan olisi joku tiedote jonka perusteella Telia on sitä mieltä että ongelma on AVM:n korjattavissa. Tätä tiedotetta ei kuitenkaan aspa enää itse löytänyt.

Onko joku saanut nyt AVM suuntaan mitään järjellistä yhteyttä? Viimeisin version 7.12 ei ainakaan toimi.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
39/61

Sain tänään AVM:ltä tiedon "We are currently intensively examining this Telia connection issue and are also in contact with Telia. If possible, we will try to provide a solution even if it would turn out that the cable provider does not follow the standard specification."

Toivottavasti tuette Telialla laitevalmistajaa ongelman selvityksessä. Oleellisintahan loppuasiakkaan kannalta ei ole se kenen syy on vaan se, että saadaan korjaus ongelmaan.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 320
40/61

@j2rcom  kirjoitti:

Sain tänään AVM:ltä tiedon "We are currently intensively examining this Telia connection issue and are also in contact with Telia. If possible, we will try to provide a solution even if it would turn out that the cable provider does not follow the standard specification."

Toivottavasti tuette Telialla laitevalmistajaa ongelman selvityksessä. Oleellisintahan loppuasiakkaan kannalta ei ole se kenen syy on vaan se, että saadaan korjaus ongelmaan.

Laitevalmistajaan on oltu yhteydessä myös meidän kautta.

0 tykkäystä