Thomson TG789VN laitteesta portti 4 siltaavaksi + firmware p

  • 11 December 2014
  • 55 kommenttia
  • 28 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Moi

olisiko mahdollista saada portti 4 siltaavaksi.
Ja firmwarenkin saa päivittää.



Nyt on

Product Name: TG789vn

Serial Number: CP1235QT3H5

Software Release: 8.C.H.2

Software Variant: JK

Boot Loader Version: 1.0.9

Product Code: 3669369A

Board Name: CANT-4

Kiitokset etukäteen!


 


 


Edit RaMaria: Klaanissa autamme mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Eli siltauspyynnöt tulee ohjata meidän vikapalvelulle, joko soittamalla tai Omien Sivujen kautta palvelupyynnöllä.


55 kommenttia

Ahaa, tämäkin on lopulta tullut käyttöön... viimeksi muistaakseni kyselin siltausta vuonna 2011-12, jolloin se ei ollut mahdollista.

Siis - pienen alustuksen jälkeen - sillatkaa minultakin 4- portti ja firmiksen voi myös päivittää, kiitos
Moro yarski!

Laitoin verkonhalliintaan pyyntöä että päivittävät modeemin ja laittavat 4-portin siltaavaksi.
Juha- kirjoitti:
Moro yarski!

Laitoin verkonhalliintaan pyyntöä että päivittävät modeemin ja laittavat 4-portin siltaavaksi.


Kiitoksia. Jotain jo tapahtuikin kun yhteys pätki.... ihmettelin, että mitäs nyt kunnes muistin tämän pyyntöni...
Tännekki voisi tuon 4. portin laittaa siltaavaksi. Kiitos etukäteen.
Hei Thomsonite,

Pyyntö laitettu eteenpäin. Saat tekstiviestillä kuittauksen kun on valmista.
Voitteko tehdä myös minulle tuon siltauksen ja firmispäivityksen?
Voitteko laittaa myös minulle firmispäivityksen ja portin 4 siltaavaksi.
Hei risutora ja ErnoM!

Laitoin siltauspyynnöt eteenpäin. Kuittaamme tekstiviestillä, kun siltaus ja päivitys on tehty.
Voitteko tehdä myös minulle tuon siltauksen ja firmware päivityksen? Kiitos etukäteen.
Hei suvitiet!

Laitetaan! Saat tekstiviestillä kuittauksen kun päivitykset valmiit.
jiibee kirjoitti:
No johan on ,

JOS SE KERRAN ON PALVELU REITITIN, NIIN MISSÄ SE PALVELU ON? Sopimus on muuten määräaikainen ja vielä voimassa, joten palvelun pitää pelata!

KYSEINEN LAITE ON TEILLE MAKSETTU, JOTEN MITEN SE ON TEIDÄN OMAISUUTTA, PITIHÄN SE ARVATA, ETTEI TEILLÄ PALVELU PELAA.

Laitanpa sitten itse, on muuten huomattavasti parempi tuo thomsonin normi firmis, MIKSI IHMEESSÄ TE OLETTE PIILOTTANEET SIITÄ ESIM MOKKULA TUEN?

MULLA ON NOITA REITITTIMIÄ ENEMMÄNKIN, OLEN OSTANUT KAVEREILTA NIITÄ POIS KULEKSIMASTA,


MENEE HERMOT, ONNEKSI VETIVÄT TOHON JUST ELISAN KUIDUN, ON PAREMPI PALVELU SIELLÄ, LAITATTEKO SILTAAVAKSI, VAI MENETÄTTEKÖ ASIAKKAAN?


Mistäs olet löytänyt normi firmiksen tuohon?
Tännekkin voisin tuon ottaa
Moro Sinffis!

Laitoin verkonhallintaan työpyyntöä että päivittävät sinun modeemin ja laittavat 4 portin siltaavaksi.
Hei,

Samalla asialla. Olisiko mahdollista saada päivitykset ja portin 4 siltaavaksi. Kiitos.
Hei Kersu,

Laitoin pyyntöä menemään. Saat tekstiviestillä tietoa kun on valmista.
Kiitos siltauksen tekemisestä. Olen kytkenyt 4-porttiin Ethernet-kaapelilla Time Capsule -laitteen, joka laajentaa Thomsonin langattoman verkkoni asunnon toiseen päähän. Kaikki toimi hyvin kolmen ensimmäisen laitteen kanssa (MacBook Pro, iPad Mini ja MacBook Air), mutta puhelimeni (iPhone 4S) ei enää saa kunnollista IP-osoitetta Time Capsulelta. Yhteys kyllä muodostuu, WLAN-salasana hyväksytään, mutta IP-osoitteeksi tulee joku 169.-alkuinen, eikä Internetyhteys lähde toimimaan. Thomsoniin yhdistettäessä ei ongelmaa ole.

Muistaakseni luin maininnan jostain viidestä IP-osoitteesta. Julkinen IP tulisi laskujeni mukaan nyt Thomsonille, Time Capsulelle, MacBook Prolle ja Airille sekä iPad Minille, joten yrittääkö iPhone saada Time Capsulen kautta kuudetta julkista IP-osoitetta?

Onko vinkkiä miten asetukset kannattaisi laittaa, jotta saisin kaikille laitteille "saumattoman" WLAN-verkosta toiseen siirtymisen?
Moro suvitiet!

Liittymiin jaetaan maksimissaan nuo 5 julkista ip-osoitetta. Oliko sulla tuo time capsule-laite siltaavassa tilassa elikkä kaikki laitteet sen takaa saa julkisen ip.n? Saako sitä reitittävään tilaan vaihdettua?
Tänne kaipailisin myös 4 porttia siltaavaksi. Ps3 peleissä ollut ongelmia modeemin kanssa, pelit katkoo ym. Onko niin, että kun saan tuon päivityksen, niin muita asetuksia ei tarvitse modeemin asetuksista muuttaa (Ps3 pelejä ajatellen)?
Moi DonJon,

Laitoin siltauksesta pyynnön eteenpäin. Saat tekstiviestitse vielä kuittauksen, kun siltaus on tehty.
Itsellekin kelpaisi siltaava portti + päivitys, kiitos. 🙂
Hei Kapistus,

Laitetaan pyyntöä eteenpäin. Ilmoittelemme tekstiviestillä, kun on valmista.
Hei,

Saisinko nelosportin siltaavaksi? Ei päivitystä.
Kiitos.
Moi joma2

Laitoin pyyntöä eteenpäin. Pidä laite päällä. Saat ilmoituksen, kun 4. portti on siltaavana.

Herättelin yli 2 vuotta seisseen modeemin takaisin henkiin koska tullut näemmä tälläinen päivitys. Pistäkäähän tulemaan firmistä (nykyinen 8.8.B.A) ja 4 portti siltaavaksi.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Kysely14 kirjoitti:

Herättelin yli 2 vuotta seisseen modeemin takaisin henkiin koska tullut näemmä tälläinen päivitys. Pistäkäähän tulemaan firmistä (nykyinen 8.8.B.A) ja 4 portti siltaavaksi.




Tervehdys @Kysely14 ja kiva kun löysit tänne uuteen Klaaniin!

Meillä ei ole mahdollisuutta täällä uudessa yhteisössä käsitellä asiakastietoja lainkaan. Pyytäisin sinua laittamaan tämän päivityspyynnön omien sivujen kautta palvelupyyntönä tai soittamalla seuraavana arkipäivänä vikapalveluun 020 690 101. Viestiä voi myös laittaa Soneran Facebook-sivun kautta.

Vastaa