Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
liuska_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thomson TG789vn firmwaren päivitys

Meillä on ollut jo pitkän aikaa Sonera Koti-TV ja sen mukana tullut Thomson TG789vn modeemi käytössä. Alkuongelmien ja pätkimisten jälkeen laite on toiminut yllättävän hyvin.

Kuitenkin pelatessa tiettyjä pelejä (esim. Diablo 3, World of Warcraft) modeemin kanssa on ongelmia. Latausruudut jäätyilevät välillä joko 0% tai 90% kohdassa. Tutkittuani ongelmaa huomasin vian olevan modeemissa, ilmeisesti muillakin on sama ongelma saman modeemin kanssa. Command tracert palauttaa toisella rivillä vanhan IP-osoitteen (84.250.xx.xxx) vaikka sen pitäisi palauttaa nykyinen (88.193.xx.xxx). (linkki paikkaan mistä löysin ratkaisun: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123515705) Firmwaren päivitys ilmeisesti korjaisi ongelman, mutta firmwaren päivitystä ei ilmeisesti itse voi tehdä.

Mitenköhän tämän päivityksen saisi? Laitteessa oleva software release on 8.8.B.A.
636 vastausta
Annat_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

On se kumma miksi ei voi vastata enään. Pätkii vieläkin ja teidän asiakaspalvelun numero senkun huononee huononemistaan sitä kautta ei saa ketään kiinni... Käytännössä ei tällä hetkellä tee netillä mitään kun ei pysy modeemi sitä 5min käynnissä... Sen jälkeen menee se 5min. että nousee hetkeksi taas pystyyn. Laittakaa ny äkkiä ees se uusi modeemi tulemaan että ei turhaan tarvi metistä maksaa kerta ette oöe nyt muutakaan aikaseksi saaneet.
Kiitos!
Shokata_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moikka.
Meidän modeemin saisi kanssa päivittää, nettipelaamisesta ei meinaa tulla mitään kun potkitaan jatkuvasti ulos peleistä. Luulisi että 100mb riittäisi nettipelaamiseen.. 🙂
Shokata_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Saisko tähän vastausta?? Jos tuon firmiksen voisi päivittää etänä niinkuin joillekin ollaan tehty...
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei!

Annat: Sinun kannattaa olla yhteydessä Vikapalveluumme ja jättää asiasta vikailmoitus. Puhelinnumeromme on 020690101 (mpm/pvm). Palvelemme ma-pe 8-20 ja lauantaisin 9-16:30.

McToni: Onnistuinkohan jäljestämään liittymäsi tiedot oikein antamasi asiakasnumeron perusteella. Jos kyseessä oli sinun tilausnumerosi, niin silloin katsoin oikeita tietoja ja sinulla on jo uusi firmis käytössäsi. Voisit päivittää nimimerkkisi tunnistetiedon asiakasnumeroon. Voin sen jälkeen vielä katsoa tilannetta uudemman kerran.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Shokata,

laitetaan sinulle tulemaan uutta versiota.

Pahoittelen etten vastaillut tämän keskusteluketjun viesteihin aiemmin. Olen käynyt viestejä vanhemmasta uusimpaan päin. Tähän viestiketjuun on tullut uusia viestejä koko ajan niin se aiheutti sen, että pompahteli listassa ylöspäin sitä mukaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Baztillo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla on myös ketjussa mainittuja ongelmia. Saisinko päivityksen Thomsoniin kiitos.
Nykyinen software release on 8.8.B.A.
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Baztillo,

päivitys lähti sinulle matkaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
PormestariSisu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Josko tännekin laittaisitte niin voisin taas testailla joko Thomson jaksaisi pitää linjaa pystyssä kun on puolisen vuotta huilannut tuolla hyllyssä.
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei PormestariSisu,

päivitys lähti sinulle matkaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Shokata_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moikka.

Hei kiitokset päivityksestä. Ilmeisesti ei poistanut kyllä tuota ongelmaa nettipeleissä. Nyt on ilmennyt uusi ongelma, eli joutuu välillä käydä sammuttamassa modeemin, koska "DNS palvelu ei vastaa" tai jotain vastaavaa. Pystyisittekö jotenkin siellä päässä muuttamaan modeemin siltaavaksi, niin voisi loppua tuo modeemin jarruttelu..? Ilmeisesti tuo modeemi ei ole mikään optimaalinen purkki nettipelaamiseen, koska on optimoitu koti-tv käyttöön, jota palvelua ei meidän taloudessa edes ole.

Ilmeisesti sekin voisi auttaa jos ottaa virheenkorjauksen pois käytöstä?