Thomson TG789vn firmwaren päivitys


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Meillä on ollut jo pitkän aikaa Sonera Koti-TV ja sen mukana tullut Thomson TG789vn modeemi käytössä. Alkuongelmien ja pätkimisten jälkeen laite on toiminut yllättävän hyvin.

Kuitenkin pelatessa tiettyjä pelejä (esim. Diablo 3, World of Warcraft) modeemin kanssa on ongelmia. Latausruudut jäätyilevät välillä joko 0% tai 90% kohdassa. Tutkittuani ongelmaa huomasin vian olevan modeemissa, ilmeisesti muillakin on sama ongelma saman modeemin kanssa. Command tracert palauttaa toisella rivillä vanhan IP-osoitteen (84.250.xx.xxx) vaikka sen pitäisi palauttaa nykyinen (88.193.xx.xxx). (linkki paikkaan mistä löysin ratkaisun: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123515705) Firmwaren päivitys ilmeisesti korjaisi ongelman, mutta firmwaren päivitystä ei ilmeisesti itse voi tehdä.

Mitenköhän tämän päivityksen saisi? Laitteessa oleva software release on 8.8.B.A.

636 kommenttia

Mikä on uusin firmis? Mulla näyttää 

10.5.1.Q

 

Yhteys takkuaa ja restoiti ei auta.

Thomson Gateway
Product Name: TG789vn
Software Release: 8.C.H.2

Pitää varmaankin päivittää firmware. Hoituu näköjään tätäkin kautta, kiitos.
Jos asiakasnumero piti lisätä jonnekin profiiliin, niin sellaista paikkaa en löytänyt.

By the way eikö tätä voi tehdä itse tai eikö jakelua voisi automatisoida?

Luin tuosta yläpuolelta, että pitää tehdä firmispäivityksestä vika-ilmoitus, joten tein niin ja se hoituu sitten sitä kautta. Tämä pyyntö on aiheeton.
Omat sivut ilmoituksen kautta tämä hoitui todella nopeasti, kiitos. Reitin oli päivitetty 9:43 ja nyt vain seuraan, onko yhteyden toiminnassa tapahtunut muutosta.

Mikä on uusin firmis?

Onko tää uusin 10.5.1.Q jo ei niin saisko uusimman päivityksen.

Sulla onkin jo uusin firmis tuossa. 🙂

Tätä kautta me ei pystytä päivittelemään noita, jos päivitettävää olisi. Täällä Klaanissa autamme mielellämme kyllä sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista.


Sellasissa hommissa suosittelen olemaan yhteydessä meidän aspaan esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyynnön avulla. :)

Mikä on uusin firmis?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@OskuThomson TG789vn viimeisin firmvare on 10A32


Sellasissa hommissa suosittelen olemaan yhteydessä meidän aspaan esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyynnön avulla. :)


En löydä kohtaa josta voi t.ehdä palvelupyynnön. Saisinko koordinaatit? :)

Itse löysin kohdan "Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö", kun menee "Liittymäni ja palveluni" kautta palveluun mistä maksat. Esim. Laajakaista Yhteys kotiin jne...

 

Mutta tässä kohtaa minulla tulee ongelma vastaan. Aukeaa vain tyhjä sivu.

 

Vastaa