Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
liuska_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thomson TG789vn firmwaren päivitys

Meillä on ollut jo pitkän aikaa Sonera Koti-TV ja sen mukana tullut Thomson TG789vn modeemi käytössä. Alkuongelmien ja pätkimisten jälkeen laite on toiminut yllättävän hyvin.

Kuitenkin pelatessa tiettyjä pelejä (esim. Diablo 3, World of Warcraft) modeemin kanssa on ongelmia. Latausruudut jäätyilevät välillä joko 0% tai 90% kohdassa. Tutkittuani ongelmaa huomasin vian olevan modeemissa, ilmeisesti muillakin on sama ongelma saman modeemin kanssa. Command tracert palauttaa toisella rivillä vanhan IP-osoitteen (84.250.xx.xxx) vaikka sen pitäisi palauttaa nykyinen (88.193.xx.xxx). (linkki paikkaan mistä löysin ratkaisun: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123515705) Firmwaren päivitys ilmeisesti korjaisi ongelman, mutta firmwaren päivitystä ei ilmeisesti itse voi tehdä.

Mitenköhän tämän päivityksen saisi? Laitteessa oleva software release on 8.8.B.A.
636 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Topsy,

Pävitykset tulevat kyllä automaattisesti, mutta koska niitä ei kaikille voida samaan aikaan jakaa, niin osalla päivityksen saamisessa voi hieman kestää. Hätäisimmille päivitys voidaan siis tätäkin kautta laittaa menemään, kunhan asiakasnumero on tietoihin merkittynä.

Sinullekkin on nyt laitettu päivitystä tulemaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
topsy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sehän kävi nopeasti. Kiitokset siitä.
Annat_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tänne kanssa tarvisi uusimman firmwaren jotta tuo pätkiminen rauhottuisi. Kiitos!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Annat,

Päivitystä laitettu tulemaan. Hetken kuluttua pitäisi olla valmista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Ebini_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla täysin sama ongelma, olisiko mahdollista päivittää minunkin thomson?


Kiitos etukäteen.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Ebini,

Thomsonisi päivittyy hetken kuluttua.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Ebini_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitokset! Nopeaa toimintaa, näyttäisi toimivan nyt hyvin!
Annat_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Terve

Kiitos nopeasta päivityksestä mutta täälä tilanne meni huonompaan. Aikaisemmin resetoi modeemia itsekseen n.1-2h. Välein. Nyt 5-10min. Välein resetoituu itsestään. Epäonnistuko päivitys vai onko thomson rikki? Mitä kautta saisin nyt uuden modeemin?
Annat_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jatkuu modeemin pätkiminen edelleen. Onnistuuko tämän kautta uuden modeemin tilaaminen vai pitääkö soittaa asiakaspalveluun? Vai onko nyt jossain muualla vika?
McToni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jostain syystä täälläkin wanha firmware ja yhtey nopeys ylöspäin jää hieman alle 5 megaa kättelynopeutena. Syy firmiksessä ?