Thomson TG789vn firmwaren päivitys


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Meillä on ollut jo pitkän aikaa Sonera Koti-TV ja sen mukana tullut Thomson TG789vn modeemi käytössä. Alkuongelmien ja pätkimisten jälkeen laite on toiminut yllättävän hyvin.

Kuitenkin pelatessa tiettyjä pelejä (esim. Diablo 3, World of Warcraft) modeemin kanssa on ongelmia. Latausruudut jäätyilevät välillä joko 0% tai 90% kohdassa. Tutkittuani ongelmaa huomasin vian olevan modeemissa, ilmeisesti muillakin on sama ongelma saman modeemin kanssa. Command tracert palauttaa toisella rivillä vanhan IP-osoitteen (84.250.xx.xxx) vaikka sen pitäisi palauttaa nykyinen (88.193.xx.xxx). (linkki paikkaan mistä löysin ratkaisun: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123515705) Firmwaren päivitys ilmeisesti korjaisi ongelman, mutta firmwaren päivitystä ei ilmeisesti itse voi tehdä.

Mitenköhän tämän päivityksen saisi? Laitteessa oleva software release on 8.8.B.A.

636 kommenttia

Hei Liuska,

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan katsoa tuo päivitys.

Lisääminen onnistuu valitesemalla Omat asetukset >> profiili >> asiakasnumero:
Asiakasnumero lisätty.
Saatiinko tämä ongelma ratkaistua? Itsellä on ollut aivan sama ongelma ja olenkin heittänyt tämän kyseisen modemin kaappiin pölyttymään. Jos ongelma on saatu ratkaistua voisin vaihtaa modemin takaisin paikoilleen sillä varamodeemi on vanhempaa teknologiaa ja vähän hitaampi.
Tässä vielä odotellaan ratkaisua, toivotaan että huomenna saadaan ratkaistua.
Iso kiitos, nyt näyttäisi toimivan loistavasti.
Hei liuska

Thomson pitäisi olla nyt päivitetty. Toivottavasti ongelma ratkesi tällä!
Täällä sama ongelma, tämänhetkinen firmware on 8.8.B.A. Olisiko mahdollista päivittää myös minun Thomson?
Hei jessenic

Thomson pitäisi olla nyt päivitetty. Mikäli jotain ongelmia ilmenee, resetoi Thomson.

Toivottavasti tämä ratkaisee myös sinunkin ongelman!
Kaikki näyttäisi toimivan nyt, kiitos paljon!
Minunkin laitteen voisi päivittää, 8.8.B.A on tämänhetkinen firmis.
Itselläni on ollut samantyylistä ongelmaa (netti poikki jonkun aikaa, eikä uudelleenkytkennästä huolimatta toimi), luin muista keskusteluista, että modeemin päivitys saattaisi auttaa. Modeemi on joko rikki tai asetukset pielessä, sillä kokeilin modeemia ystäväni liittymällä eikä toiminut siinäkään. Eli voisiko joku tarkistaa panna päivittäen firmwaren.

EDIT: Ongelma ratkesi, ei tartte päivitellä
saaaaaisko niitä päivityksiä myös tänne? kiitos.
Hei Vegelnautti,

Päivitys laitettu nyt sinullekkin. Hetken kuluttua pitäisi olla valmis.
Hei Marko-,

Jäikö minun päivityspyyntö välistä?
Hei Lape,

Pahoittelut että jäi sinun viesti huomaamatta. Nyt on sinunkin laitteellesi laitettu päivitystä.
Täällä myös on ollut samankaltaisia ongelmia. Firmis on tuo 8.8.B.A. Olisiko mahdollista saada myös päivitystä tänne päin? Kiitos...
Hei Thomsonite,

Thomsonisi päivittyy hetken kuluttua.
Marko- kirjoitti:
Hei Thomsonite,

Thomsonisi päivittyy hetken kuluttua.



Jep! Kiitoksia paljon!!!
Eikös nämä päivitykset pitäisi jaella automaattisesti, eikä ainoastaan täällä kyselemällä?
Noh jokatapauksessa, jos updatea on olemassa niin voi laittaa tulemaan 🙂
Hei Topsy,

Pävitykset tulevat kyllä automaattisesti, mutta koska niitä ei kaikille voida samaan aikaan jakaa, niin osalla päivityksen saamisessa voi hieman kestää. Hätäisimmille päivitys voidaan siis tätäkin kautta laittaa menemään, kunhan asiakasnumero on tietoihin merkittynä.

Sinullekkin on nyt laitettu päivitystä tulemaan.
Sehän kävi nopeasti. Kiitokset siitä.
Tänne kanssa tarvisi uusimman firmwaren jotta tuo pätkiminen rauhottuisi. Kiitos!
Hei Annat,

Päivitystä laitettu tulemaan. Hetken kuluttua pitäisi olla valmista.
Minulla täysin sama ongelma, olisiko mahdollista päivittää minunkin thomson?


Kiitos etukäteen.
Hei Ebini,

Thomsonisi päivittyy hetken kuluttua.

Vastaa