Hei timosavola ja tervetuloa Klaaniin!
Todennäköisesti tietokoneessa on vielä toisen nettitikun yhteysohjelma.
Yhteysohjelman uudelleenasennus :
Laita SIM-kortti vielä kerran nettitikkuun ja jos netti ei edelleenkään toimi, asenna yhteysohjelma uudelleen seuraavan ohjeen mukaisesti:
1.Irrota nettitikku USB-portista.
2.Poista nettitikun yhteysohjelma tietokoneesta. Käytä ohjelman poistoon yhteysohjelman Uninstall-toimintoa tai ohjauspaneelissa olevaa sovellusta. Poista myös muut mahdolliset yhteysohjelmat (esim. aiemman nettitikun ajalta).
3.Käynnistä tietokone uudelleen.
4.Asenna nettitikku ja yhteysohjelma uudelleen käyttöohjeiden mukaisesti.
5.Käynnistä tietokone uudelleen.
6.Jos yhteys ei edelleenkään toimi, Sonera voi tarjota maksullista Helpson-tukipalvelua tai voit ottaa yhteyttä muuhun tietokonehuoltoon tietokoneongelman korjaamiseksi.