Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
rekyl
Kommentaattori
  • 19 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Tilauksen seuranta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilausvahvistuksesta en löytänyt seurantakoodia

3 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 196 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@rekyl@  kirjoitti:

Tilausvahvistuksesta en löytänyt seurantakoodia


@rekyl, teitkö laitetilauksen meidän verkkokaupasta ja saitko jo sähköpostin otsikolla Tilauksesi Telian verkkokaupasta? Siellä tummennetulla tekstillä tulisi olla kohta, jossa tilausaika, viitenumero, seurantakoodi ja myyjätunnus. Näiden alla puolestaan tulisi löytyä violetti palkki, jossa teksti Seuraa tilaustasi. 

 

Mikäli näitä tietoja ei viestiltä löydy, niin melkeinpä suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilaus lähemmin. Näppärimmin tavoitat asiakaspalvelun kirjautumalla telia.fi:lle pankki- tai Telia-tunnuksilla taikka mobiilivarmenteella, ja sivun oikeasta alakulmasta löytyy chat. 

 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
rekyl
Kommentaattori
  • 19 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AaTanja@  kirjoitti:

@rekyl@  kirjoitti:

Tilausvahvistuksesta en löytänyt seurantakoodia


@rekyl, teitkö laitetilauksen meidän verkkokaupasta ja saitko jo sähköpostin otsikolla Tilauksesi Telian verkkokaupasta? Siellä tummennetulla tekstillä tulisi olla kohta, jossa tilausaika, viitenumero, seurantakoodi ja myyjätunnus. Näiden alla puolestaan tulisi löytyä violetti palkki, jossa teksti Seuraa tilaustasi. 

 

Mikäli näitä tietoja ei viestiltä löydy, niin melkeinpä suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilaus lähemmin. Näppärimmin tavoitat asiakaspalvelun kirjautumalla telia.fi:lle pankki- tai Telia-tunnuksilla taikka mobiilivarmenteella, ja sivun oikeasta alakulmasta löytyy chat. 

 


Tilasin uuden hybrid laajakaistan chat palvelun kautta. Tulossa siihen kuuluva reititin. Sim kortti tuli jo tänään postissa.

NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuosta ei erikseen tule seurantakoodia, mutta toimitusaika on ihan muutama arkipäivä. Tulevat siis toistaiseksi sim-kortin kanssa eri toimituksilla. Tulevaisuudessa pyritään yhdistämään nämä siten, että olisi samassa paketissa.

Tämän osion uusimmat keskustelut