Hei
Tilasin Telialta uuden modeemin, jotta voisin hyödyntää XXL-liittymääni täydellä nopeudella. Jostain syystä, teillä Telialla on todettu että heti kun uusi modeemi on lähetetty, poistatte asiakkaan nykyisen modeemin verkosta. Mikähän järki tässä on? Jouduin olemaan ilman nettiä toista vuorokautta tämän takia. Jouduin olemaan 2 kertaa yhteydessä teidän tukeenne saadakseni tämän korjattua. Ensimmäisellä kerralla asiakaspalvelija lupasi korjata ongelman, ja yhteys piti alkaa toimia 15 minuutissa. Yhteys ei kuitenkaan alkanut toimia. Seuraavana päivänä (koska 24/7 -chat ei ole 24/7 tekninen tuki -chat) olin uudelleen yhteydessä teihin, ja asiakaspalvelija totesi että onpas meillä sattunut virheitä. Onneksi hän sentään sai yhteyden toimimaan tällä nykyisellä modeemilla.
Omilla sivuilla nyt lukee että minulla on käytössä "oma modeemi". Asikaspalvelu lupasi, että uusi modeemi alkaisi toimimaan heti kun piuhat on kiinni. Jotenki epäilen tätä...