Uusi modeemi rikkinäisen tilalle?

  • 11 February 2021
  • 10 kommenttia
  • 48 katselukertaa

Hei,

tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.

 

Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?


10 kommenttia


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>


@HannaSu@  kirjoitti:

@talous3450@  kirjoitti:

Hei,

tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.

 

Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?


Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!

 

Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>


Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).

 

Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.

 

Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>




Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).


 


Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.


 


Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?




Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.


@HannaSu@  kirjoitti:

@talous3450@  kirjoitti:

@HannaSu@  kirjoitti:

@talous3450@  kirjoitti:

Hei,

tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.

 

Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?


Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!

 

Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>


Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).

 

Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.

 

Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?


Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.


Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>




Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).


 


Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.


 


Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?




Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.




Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?




Tämä vaatisi tuttavasi yhteydenottoa, sillä emme asiakasturvallisuuden vuoksi voi käydä läpi näitä tietoja muun kun itse asianomaisen kanssa.


@HannaSu@  kirjoitti:

@talous3450@  kirjoitti:

@HannaSu@  kirjoitti:

@talous3450@  kirjoitti:

@HannaSu@  kirjoitti:

@talous3450@  kirjoitti:

Hei,

tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.

 

Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?


Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!

 

Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>


Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).

 

Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.

 

Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?


Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.


Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?


Tämä vaatisi tuttavasi yhteydenottoa, sillä emme asiakasturvallisuuden vuoksi voi käydä läpi näitä tietoja muun kun itse asianomaisen kanssa.


Ok, täytyy siis menetellä näin. Kiitos vastauksista.


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>




Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).


 


Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.


 


Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?




Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.




Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?




Tämä vaatisi tuttavasi yhteydenottoa, sillä emme asiakasturvallisuuden vuoksi voi käydä läpi näitä tietoja muun kun itse asianomaisen kanssa.




Ok, täytyy siis menetellä näin. Kiitos vastauksista.




Ilo olla avuksi 🙂> Toivottavasti asia selviää!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>




Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).


 


Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.


 


Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?




Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.




Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?




Tämä vaatisi tuttavasi yhteydenottoa, sillä emme asiakasturvallisuuden vuoksi voi käydä läpi näitä tietoja muun kun itse asianomaisen kanssa.




Luulisi että onnistuisi jos yhdessä soittaisitte asiakaspalveluun ja itse asiakas vastaisi henkilötietokyselyyn, kun apuri selittäisi muuten asian.


Itse ainakin onnistuin noin muuttamaan isän puhelinliittymän reilu pari vuotta sitten, kun hän oli matkustamassa ulkomaille ja silloinen puhelinliittymä ei toiminut enää ulkomailla.


@kiisseli67@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>




Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).


 


Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.


 


Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?




Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.




Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?




Tämä vaatisi tuttavasi yhteydenottoa, sillä emme asiakasturvallisuuden vuoksi voi käydä läpi näitä tietoja muun kun itse asianomaisen kanssa.




Luulisi että onnistuisi jos yhdessä soittaisitte asiakaspalveluun ja itse asiakas vastaisi henkilötietokyselyyn, kun apuri selittäisi muuten asian.


Itse ainakin onnistuin noin muuttamaan isän puhelinliittymän reilu pari vuotta sitten, kun hän oli matkustamassa ulkomaille ja silloinen puhelinliittymä ei toiminut enää ulkomailla.




Näin voi toki toimia, mutta soittajan tulee olla tämä asianomainen itse, sillä asian selvittäminen vaatii aina tarkempaa asiakkaan tunnistamista. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@HannaSu@  kirjoitti:


@kiisseli67@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@talous3450@  kirjoitti:

Hei,


tuttavani taloyhtiössä kaapelimodeemi jonka toimittajana on Telia. Vuosia sitten asukkaille toimitettiin operaattorin toimesta Ciscon-kaapelimodeemit, joissa on yksi ethernet-portti eikä lainkaan WLAN-ominaisuutta. Nyt kyseinen modeemi pätkii yhteyttä jatkuvasti sekä ylikuumenee ollessaan yli vuorokauden kiinni verkkovirrassa.


 


Kysyisinkin onko tuttavani mahdollista saada paikallisesta Telia-kaupasta ilmaisin uusi modeemi nykyisen rikkinäisen tilalle?




Hei @talous3450 ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Suosittelisin, että tässä tapauksessa tuttavasi olisi ensin yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin, jonka kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. He myös sitten kertovat mahdollisista jatkotoimenpiteistä. 🙂>




Hei, kyseessä on 80-vuotias ihminen, joka asioi mieluiten fyysisesti liikkessänne, koska sähköisten palveluiden käyttö ei ole tuttua tai helppoa hänen ikäiselleen (toki en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia 80-vuotiaita).


 


Olen itse todennut modeemin pätkimisen sekä ylikuumenemisen useamman kerran vieraillessani hänen luonaan, ja tarkastanut myös tuolloin ettei Telialla ole tuolla hetkellä käynnissä mitään huoltotöitä kyseisellä alueella. Hän on myös käynyt sanomassa asiasta paikan päällä Telian liikkeessä.


 


Helpointa olisi jos hän voisi saada uuden modeemin nykyisen tilalle. Tästä syystä lähdinkin selvittämään asiaa hänen puolestaan, koska halusin varmistaa onko hän oikeutettu saamaan teiltä korvaavan modeemin nykyisen rikkinäisen tilalle. Miten siis olette yleensä menetelleet tällaisessa tilanteessa?




Ymmärrän kyllä. Pyrimme tottakai ratkaisemaan asian mahdollisimman jouhevasti niin, että asian hoidosta ei aiheudu tuttavallesi ylimääräistä vaivaa. Nämä laitteiden vikatilanteet kuitenkin käydään läpi aina meidän häiriöpuolen kautta, joten asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa tarkempaa selvitystä varten. Telia kaupan kautta asiaa ei saa suoraan ratkaistua. Minun Telia -sivustolta pääsee jättämään häiriöilmoituksiin myös yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä ollaan tuttavaasi yhteydessä.




Selvä juttu. Onko minun mahdollista soittaa hänen puolestaan häiriöilmoituksiin, jos tiedän hänen nimensä, osoitteensa sekä asiakasnumeronsa?




Tämä vaatisi tuttavasi yhteydenottoa, sillä emme asiakasturvallisuuden vuoksi voi käydä läpi näitä tietoja muun kun itse asianomaisen kanssa.




Luulisi että onnistuisi jos yhdessä soittaisitte asiakaspalveluun ja itse asiakas vastaisi henkilötietokyselyyn, kun apuri selittäisi muuten asian.


Itse ainakin onnistuin noin muuttamaan isän puhelinliittymän reilu pari vuotta sitten, kun hän oli matkustamassa ulkomaille ja silloinen puhelinliittymä ei toiminut enää ulkomailla.




Näin voi toki toimia, mutta soittajan tulee olla tämä asianomainen itse, sillä asian selvittäminen vaatii aina tarkempaa asiakkaan tunnistamista. 




Minä soitin silloin isän puhelimesta ja isä oli vieressä, sanoi henkilötiedot, kotiosoitteen etc.

Vastaa