Uusi nettiyhteys ei aktivoidu


Hei,


 


uusi Telian laajakaistaliittymäni ei toimi. Löydän langattoman netin, mutta avatessa selain vie Telian rekisteröintisivulle. Klikattuani "Jatka" se ilmoittaa rekisteröinnin onnistuneen.


 


En kuitenkaan pääse tämänkään jälkeen muualle kuin Telian sivuille. Uudelleen selaimen avattuani se tarjoaa jälleen rekisteröintiä – myös toisilla laitteilla.


 


Yhteys ei siis todellisuudessa vielä toimi.


 


Mikä avuksi?

Liittymänumero 346-xx xx xx(Yhteys kotiin L)


 


Edit Tero: poistin kaistan liittymänumeron. Yksilöiviä tietoja ei ole hyvä jakaa julkisessa netissä :)


2 kommenttia

Moikka zapp11, ja tervetuloa Telian Yhteisöön!

 

Vaikuttaisi siltä, ettei yhteytesi vielä ole kytkeytynyt kun looppaa tuota rekisreröitymistä sinulle. Lukeeko tilaus- taikka toimitusvahvistuksessa millainen kytkentäpäivä?

 

Kannattaa myös kokeilla käynnistää modeemia/reititintä uudelleen aina silloin tällöin, mikäli ei meinaa alkaa toimimaan.

 

Mikäli et tuota vahvistusta ole saanut, niin Telian asiakaspalveluhan on chatissa avoinna 24/7, josta varmasti saat vastauksen tuohon. (https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot)

 

Jospas näillä lähtisi netti toimimaan. :)

Kiitos vastauksesta t0mbba!

 

Tilausvahvistuksen sain mailiin jo 10.5. Vahvistuksessa sanotaan. "Toimitusaika: Viimeistään tilausvahvistusta seuraava arkipäivä." Eli kaiken pitäisi olla paperille ok.

 

Myös reititin buutattu/resetoitu useampaan otteeseen.

Mutta minäpä vien tämän chatin puolelle. Peace!

Vastaa